Beantwoord

Live kijken op de TV+ box stopt na 2 seconden

  • 5 May 2024
  • 6 reacties
  • 69 keer bekeken

Sinds ik Kpn tv+box ( glasvezel) heb werkt mijn tv niet meer naar behoren . Als ik live tv wil kijken stopt het kanaal na 2 seconden . Als ik n ander kanaal zoek steeds hetzelfde . Kan wel kijken vanaf het begin van een programma maar rechtstreeks ( live ) dus niet . Ik ben 75 jaar en snap niet waarom het ons ouderen zo moeilijk gemaakt wordt . Op het boekje van kpn staat plug &play . Bij de kpn winkel was mij verzekerd dat ik meteen weer tv kon kijken . Wat is er mis ?

icon

Beste antwoord door Maya5007 8 May 2024, 23:04

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Is de tv met een utp kabel rechtstreeks op de Experiabox aangesloten? Zit er niets tussen? Geen extra kastjes ofzo?

Nee

Reputatie 7
Badge +20

@Maya5007

 

  1. Hoe is de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) verbonden met de Experiabox of Box12?
  2. Welke KPN modem / router heb je?  (Experiabox V8, V9 of V10 of heb je de Box12)

UTP kabel is altijd het beste.

Mocht je een DVS ertussen hebben, dan is dat de boosdoener, er zit steeds meer verstoring op het 230 volt netwerk en het 230 volt netwerk is hier niet voor gemaakt.

 

Ik ben 70 jaar en heb geen problemen.

Het ligt niet aan de leeftijd. 

 

Advies aansluitschema KPN voor de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) is:

(groene lijn is UTP kabel)

 

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Maya5007, welkom hier. 

Is de tv met een utp kabel rechtstreeks op de Experiabox aangesloten? Zit er niets tussen? Geen extra kastjes ofzo?

Nee

Bedoel je hiermee dat het niet met een kabel is aangesloten op de Experiabox, of juist wel en dan rechtstreeks? Heb je de ontvanger ook even stroomloos gemaakt? Zou je ook hier een foto willen plaatsen van wat je precies ziet? Een zwart beeld? Een foutmelding? Eventueel kan er ook met ons gebeld worden, misschien dat dat makkelijker is. Ons gratis nummer is 0800 0402. We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.
 

 

Gelukkig is alles naar wens opgelost door de monteur van KPN  we hadden de verkeerde modem en hebben nu de goede modem alles is geïnstalleerd door de monteur . Dus we kunnen gelukkig weer tv kijken . 

Reputatie 7
Badge +24

Gelukkig is alles naar wens opgelost door de monteur van KPN  we hadden de verkeerde modem en hebben nu de goede modem alles is geïnstalleerd door de monteur . Dus we kunnen gelukkig weer tv kijken . 

Fijn om te lezen! 

Reageer