Beantwoord

Zenderpakket vandaag ineens anders, we missen een aantal zenders

  • 7 May 2024
  • 23 reacties
  • 283 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo

Hoe kan dat dat onze zenders in 1 keer anders zijn terwijl gisteren alles goed was.

L1 en p&m krijgen we niet meer  aantal zenders kan ik niet thuis brengen.

Hoe kan dit?

Bedankt Johan

 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 13 May 2024, 16:20

Bekijk origineel

23 reacties

Nieuwe klanten hebben tijdelijk alle regionale zenders. Na een week tot 10 dagen is dat volgens de mediawet. Dan zie je alleen alleen van de provincie waar je woont en de provincies die daaraan grenzen. 

https://breedbeeldweetjes.wordpress.com/regionale-omroepen-bij-kpn-v-a-4-juli-2017/

En, wat is p&m ??? Waarom een afkorting?

 

 aantal zenders kan ik niet thuis 

Hmm... 🤔

 

Reputatie 1

Hoi Peter , bedankt voor je reactie.

We hebben al heel lang dit abonnement.

Van de een op andere dag is het anders.

p&m Is omroep peel en maas een regionale zender.

 

Heb inmiddels telefonisch contact gehad met kpn, zij begrepen er ook niets van ,wordt morgen teruggebeld.

Gr Johan

L1 zal je moeten hebben in Noord Brabant, Gelderland en  uiteraard Limburg. 

Reputatie 5
Badge +3

welke zenders heb je nu dan extra ? 

 

neem aan dat je ook de gemeente peel en maas woont ? 

Reputatie 1

Woon  in peel en maas , we hebben geen extra zenders..

 

Reputatie 5
Badge +3

aantal zenders kan ik niet thuis brengen.

 

 

wat bedoelde je dan met deze zin ? 

Reputatie 1

Dat een aantal zenders nieuw zijn of andere naam dan we altijd hebben gehad.

Je schrijft in raadselen Johan 🤓😖😐 

Reputatie 7
Badge +28

Hoi Peter , bedankt voor je reactie.

We hebben al heel lang dit abonnement.

Van de een op andere dag is het anders.

p&m Is omroep peel en maas een regionale zender.

 

Heb inmiddels telefonisch contact gehad met kpn, zij begrepen er ook niets van ,wordt morgen teruggebeld.

Gr Johan

Hallo @Johan64 ,

Ik heb wel eens eerder hier op het forum zoiets gelezen. Dan is jouw ontvanger per abuis gekoppeld aan een hele andere regio. 
 

Vraag aan de persoon van KPN die jou gaat bellen of ze jouw ontvanger weer willen koppelen aan jouw adres. 

Reputatie 1

Kanaal 508 is L1 tv  nu spring ie naar kanaal  510 Atn

Kanaall 1353 is Omroep P&M spring ie naar KPN 9999.

Is ook een raadsel.

 

Gr Johan

Reputatie 5
Badge +3

Hoi Peter , bedankt voor je reactie.

We hebben al heel lang dit abonnement.

Van de een op andere dag is het anders.

p&m Is omroep peel en maas een regionale zender.

 

Heb inmiddels telefonisch contact gehad met kpn, zij begrepen er ook niets van ,wordt morgen teruggebeld.

Gr Johan

Hallo @Johan64 ,

Ik heb wel eens eerder hier op het forum zoiets gelezen. Dan is jouw ontvanger per abuis gekoppeld aan een hele andere regio. 
 

Vraag aan de persoon van KPN die jou gaat bellen of ze jouw ontvanger weer willen koppelen aan jouw adres. 

ja aan zoo iets dacht ik ook, daarom ook mijn vraag als hij nu bijvoorbeeld RTV noord zou krijgen dan denkt die ontvanger dat die in Groningen zit ( of buurt provincie ) 

 

Reputatie 1

Bedankt voor je info, zal het kpn aangeven.

Gr Johan

Reputatie 7
Badge +28

Hoi Peter , bedankt voor je reactie.

We hebben al heel lang dit abonnement.

Van de een op andere dag is het anders.

p&m Is omroep peel en maas een regionale zender.

 

Heb inmiddels telefonisch contact gehad met kpn, zij begrepen er ook niets van ,wordt morgen teruggebeld.

Gr Johan

Hallo @Johan64 ,

Ik heb wel eens eerder hier op het forum zoiets gelezen. Dan is jouw ontvanger per abuis gekoppeld aan een hele andere regio. 
 

Vraag aan de persoon van KPN die jou gaat bellen of ze jouw ontvanger weer willen koppelen aan jouw adres. 

@Johan64

Ben je al teruggebeld? Is het nu opgelost?

Bel anders voor 18.00 zelf weer naar 0800-0402. Morgen is het een feestdag en dan is KPN hiervoor niet bereikbaar. 

Reputatie 1

Ben vanmorgen gebeld , instellingen zijn goed ingesteld volgens kpn. Probleem niet verholpen.

Nu moest hij een andere afdeling inschakelen  kan een paar dagen duren ivm hemelvaart.

 

Gr Johan

Wij hebben precies hetzelfde probleem opeens sinds de laatste update op het modem vd tv. Wonen in Gelderland. Hebben al jaren deze zenders. 

Alle lokale zenders zowel radio als tv zijn opeens weg,.

Dus alles tussen kanaal 504 tm 508 en 511 en 512 behalve at5 en omroep fryslan. 

Alle radiokanalen tussen 880 (o.a. 884 radio gld) en 900 zijn weg 

 

Alles tussen 504 tm 508 en 511 en 512. Op de ipad is de app nog niet geupdate en daar staan ze er nog wel tussen. 
 


 

 

Hi @Stev58 

Nergens in Nederland zijn bij kpn alle 14 radiozenders en televisiekanalen van de regionale zenders. Deze zou je wel moeten hebben:

Gelderland
TV Gelderland 506 /884
TV Utrecht 511 /887
TV Brabant 507 /886
L1 TV 508 /891
oost 504 /883
TV Rijnmond 513 /890
TV West 512 /889
TV Flevoland 505 /885
Omrop Fryslân** 502 /880

Zoals je ziet heb ik niks meer behalve 502 en 510 op de tv. 

Zoals je ziet heb ik niks meer behalve 502 en 510 op de tv. 

Ah dit is duidelijker! 😀.

De TV+ ontvanger zie ik aan de foto van de gids. @Stev58 ?

Al gebeld? 0800-0402

Reputatie 7

Welkom, @Johan64 & @Stev58

 

Johan, ik zie dat er voor jou inderdaad een melding is aangemaakt voor de achterliggende afdeling. Die gaan hier naar kijken. Dit kan een paar dagen duren. Je merkt het vanzelf als het opgelost is. Mocht de afdeling aanvullende informatie van je nodig hebben, of iets met je willen bespreken, dan nemen ze telefonisch contact op.

 

Stev, ik vermoed dat er in jouw geval ook een melding voor de achterliggende afdeling nodig is. Hiervoor kun je dan het beste bellen (0800-0402, gratis). De collega kan dan nog ter plekke een paar dingen met je controleren, en dan de melding aanmaken. 

Reputatie 1

Bedankt Erik

Reputatie 7

Update hierover, @Johan64 en @Stev58: dit blijkt bij meerdere klanten te spelen en is in onderzoek. Ik heb op dit moment nog geen verdere informatie hoe lang dit dan gaat duren. Zodra we meer weten kom ik erop terug. Als er ook een individuele melding is aangemaakt, zoals in ieder geval bij Johan het geval is, zal er van daaruit ook contact worden opgenomen als er meer informatie is. 

 

Ik markeer dit voor nu even als antwoord zodat het voor iedereen duidelijk is. Dat kan weer aangepast worden als er meer informatie is.

Reputatie 1

Hoi Erik

Vandaag hebben we weer onze lokale omroepzenders, tot op heden opgelost.

Bedankt 

Gr Johan

Reputatie 7

Hoi Erik

Vandaag hebben we weer onze lokale omroepzenders, tot op heden opgelost.

Bedankt 

Gr Johan

 

Ik krijg ook inderdaad net bevestigd dat dit nu geheel opgelost is.

Reageer