Vraag

3G en 5G met iPhone 13 werkt niet in Zuid-Afrika

  • 29 April 2024
  • 7 reacties
  • 85 keer bekeken

Goedendag, ik ben in zuid Afrika op vakantie en heb de voordeel bundel aangeschaft. Helaas krijg ik geen 3G  of 5g bereik. Bij mijn man met Vodafone werkt alles gewoon. Heb nu (per ongeluk) de bundel buiten Eu twee keer aangeschaft omdat het niet werkte. Heb van alles geprobeerd. Lees nu ergens dat het aan de iPhone 13 ligt. Lekker verhaal! Graag zou ik ook een echt persoon op de chat spreken ipv een computer. Kan nu niet gaan bellen want dat kost denk ik heel veel geld. Hoor graag hoe ik 3G kan krijgen hier. En verzoek kpn om iig 1 keer de aangekochte bundel te annuleren en crediteren. Mocht het niet gaan werken dan natuurlijk ook de andere bundel crediteren! 


7 reacties

Reputatie 7

Welkom op de community @3G zuid afrika, Zuid-Afrika is een mooie bestemming! Als je daar een bundel voor afsluit wil je die natuurlijk wel kunnen gebruiken. Wij hebben geen eigen netwerk daar, je verbind met een lokaal netwerk. Heb je geprobeerd om met verschillende lokale netwerken te verbinden, maakt dat nog een verschil?

In onze Kennisbank hebben we een artikel met meer tips voor het buitenland: 

Als een bundel niet aangebroken is kan die vergoed worden, dat gedaan worden als je weer in Nederland bent. De makkelijkste manier daarvoor is door ons op dat moment te bellen op 0800-0402.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @3G zuid afrika ,

De storing is al maanden bekend en in onderzoek. Daar ga jij waarschijnlijk niets meer aan hebben, want de oorzaak ligt waarschijnlijk aan de providers daar aangezien er uit de rest van de wereld geen klachten komen. 
 

 

 

 

Reputatie 7

Waar in Zuid-Afrika ben je?

Met welke provider ben je verbonden? (MTN, SA Vodacom, ...)

Reputatie 7
Badge +28

Verwijderd

Ik ben nu in plettenberg bay en kom van johannesberg. Ben verbonden met mtn-sa

Reputatie 7
Badge +28

Ik ben nu in plettenberg bay en kom van johannesberg. Ben verbonden met mtn-sa

Heb je al een ander mobiel netwerk geprobeerd? 

Ja, heb van alles geprobeerd. Helaas het werkt niet. Heb m er maar bij neergelegd en ga mij. Geld terug vragen..

Reageer