Vraag

Heb op 1 adres helemaal geen bereik gehad

  • 7 May 2024
  • 6 reacties
  • 52 keer bekeken

Reputatie 1

Hoi,

 

6 mei  op adres ** geweest en helemaal geen bereik. Was ook niet bereikbaar..

 

Waardeloos anno 2024

 

Groet Gerard

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 
 


6 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Geer59 

Op het door jouw genoemde postcode en huisnummer is inderdaad geen bereik van het mobiele netwerk van KPN, het valt net binnen een witte vlek waar geen 4G en 5G bereik is.
Het is een plek in Flevoland, die trouwens nog meer witte plekken kent op de dekkingskaart.

Geen enkele provider, dus ook KPN niet, kan een 100% dekking garanderen in alle uithoeken van Nederland, er zullen altijd witte vlekken in de dekking blijven.
Toch mogen we best trots zijn, dat KPN het beste mobiele netwerk te wereld hebben, waardoor we op de meeste locaties wel een prima bereik hebben met 4G of 5G.

Ik verwacht niet dat KPN het probleem aan de Sternweg de komende tijd zal gaan verbeteren, het is nu net een locatie waar niet zoveel mensen zullen komen, waardoor dit niet direct hoog op de agenda zal staan.

 

Overbodige opmerking, was er wel wifi  beschikbaar daar ?

Reputatie 1

Hoi. 
 

ook geen wifi

groet

Reputatie 1

Dat daar geen bereik is, is al jaren zo

gezien de klachten die hierover op het forum staan. 
 

Had misschien verholpen kunnen zijn 

Er kunnen vele redenen of oorzaken zijn waarom er daar (of ergens anders) geen signaal is.

Het is een restaurant zo te zien.
Het zou handig zijn als de beheerder daar een wifi netwerk beschikbaar stelt ( met de aanvulling dat het eten en de tafelgenoten ook interessant kunnen zijn  :-)    )

Daar mee wil ik het niet bagatelliseren, ik kijk altijd graag even of ik berichten heb en het laatste nieuws en dan weer klaar. Maar met wifi ben ik dan ook blij.

Of zo’n opstelling voor de deur  :

Cell phone hotspot in Australia. Set your phone on the post, dish focuses the signal to the nearest tower. 100% passive, tool itself uses no power.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Geer59, welkom op onze community!
Op onze dekkingskaart op kpn.com/dekking kun je zien waar in Nederland dekking is, als jij op een specifieke plek slechte dekking hebt kun je daarover het beste even met ons bellen op 0800-0402, mijn collega's daar kunnen een dekkingsklacht voor je aanmaken.
Dat gezegd hebbende blijven we natuurlijk altijd afhankelijk van de mogelijkheden op de locatie.

Reageer