Beantwoord

Multisim werkt niet op Samsung Watch 6

  • 17 May 2024
  • 2 reacties
  • 42 keer bekeken

Goedemiddag,

 

Op 19 april heb ik een multisim bij jullie aangevraagd. Per SMS heb ik de bevestiging ontvangen dat deze succesvol is aangevraagd en dat ik de installatie op mijn watch kan afronden. Dat heb ik gedaan en het abonnement was zichtbaar bij de instellingen, maar desondanks had mijn horloge geen verbinding. Ik heb daarom het abonnement verwijderd en wil het nu opnieuw installeren, maar er is geen abonnement beschikbaar staat er en ik krijg foutcode 0310.

 

Als ik in de mijnkpn app kijk zie ik multisim staan als extra dienst. Als ik hierop klik geeft de app aan dat deze link niet werkt.

 

Ik maakte tot vandaag gebruik van een gewone simkaart en die heb ik al omgezet naar een esim vandaag in de hoop dat dit het probleem zou oplossen. Hebben jullie enig idee hoe ik dit kan oplossen?

 

Groeten,

 

Francis 

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 19 May 2024, 20:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Excuus, het is foutcode 3010 ipv 0310

Reputatie 7
Badge +18

Hi @Franv en welkom bij de KPN Community! Gek dat de activatie zo moeizaam gaat. 😕

Je kunt hier het beste met ons over bellen via 0800-0402 doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00. 
Soms is het namelijk nodig om multisim even uit en weer aan te zetten, dat gaat het snelste telefonisch. X (Twitter) of Facebook zijn ook een optie! 

Hopelijk is het dan snel geregeld!