Beantwoord

Recommerce: trade in betaling uitgesteld. Waarom is dat?

  • 7 May 2024
  • 1 reactie
  • 33 keer bekeken

Goedemorgen ik en mijn vrouw hebben 3 werken geleden een mobiele telefoon gekocht bij de KPN winkel. Hiervoor zou je 200 en 100 euro retour krijgen van Samsung en bij opsturen van oude telefoon een extra bedrag met waarde van de telefoon.  Ik heb netjes alles opgestuurd en ook de documenten geupload. Recommerce geeft aan dat de trade in betaling is uitgesteld. Enig idee waarom dit het geval is? Beetje rot als de tijd om het in te leveren straks verlopen is en je veel geld mis loopt. Heb al geprobeerd contact te krijgen met Recommerce maar dat heeft tot op heden niets opgeleverd.

Er is door Recommerce een link gestuurd waarmee je de status zou moeten kunnen bekijken alleen krijg ik daarop een 404 melding. “Unable to find instance”

Marcel

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 8 May 2024, 17:34

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Wat goed dat jij en je vrouw jullie oude toestellen willen inleveren bij Recommerce in ruil voor een trade in betaling. Ik begrijp heel goed dat je graag wilt weten waarom de betaling is uitgesteld. Helaas kan ik je die informatie niet geven. Wij hebben geen toegang tot de Recommerce systemen. Voor een antwoord op jouw vraag moet ik je dus verwijzen naar Recommerce.

Meer informatie over het inruilen van je toestel vind je hier: Toestel inruillen.

Reageer