Vraag

Wanneer ontvang ik de extra 100euro inruilbonus?

  • 29 April 2024
  • 4 reacties
  • 54 keer bekeken

Beste,

Na het aflopende 2 jarige tel. Abonnement  heb ik gebruik gemaakt van de inruilactie van kpn waarbij ik mijn oude samsung inlever voor de nieuwe s24. Hierbij kreeg ik van de Recommerce groep het aanbod 150 euro plus 100 bonus kpn. Nadat alle formulieren goed waren gekeurd, alles was opgestuurd kreeg ik de 150 euro gestort. De 100 euro bonus ontbrak, gebeld met recommerce en samsung en beide leggen dit neer bij KPN. Hoe zit dit? Anders had ik de telefoon beter via een ander kanaal kunnen verkopen.

Ik hoor het graag.

 

Met vriendelijke groet, 

Yannick van Gorkum


4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Yavago. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je nog niet het volledige bedrag hebt ontvangen. Het kan tot 28 dagen duren nadat de documenten zijn verzonden dat je de extra toestelwaarde ontvangt. Ik weet niet of er al 28 dagen voorbij zijn, maar ik wil je vragen om dit af te wachten. Als je al langer dan 28 dagen wacht dan kan je hiervoor contact opnemen met Recommerce. Wanneer Recommerce je blijft doorverwijzen naar KPN, dan kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402), mijn collega's zullen dit dan intern doorzetten om verder uit te laten zoeken. 

Goedemiddag,

 

Inmiddels is het meer dan een maand geleden dat ik de telefoon heb aangeschaft. Helaas ontbreekt de bonus nog steeds. Zojuist heb ik KPN aan de lijn gehad omdat Recommerce aangeeft te wachten of validatie vanuit kpn om de bonus uit te keren. De klantenservice weet helaas ook niet hoe dit in zijn werk gaat er verwijst mij terug naar Recommerce. Het verevelende hieraan is dat Recommerce dus op KPN wacht en KPN het niet zo snel weet. Volgens mij is dit een samenwerkingsverband en dient dit wel opgelost te worden.

 

Ik hoo rhe tgraag.

Ondertussen heb ik de verschillende forums gelezen en zie dat er heel veel klachten zijn omtrent de bonus. Na flink zoeken is er 1 conclusie waardoor bij de klanten het geld “ineens”wel gestort wordt en dat is wanneer KPN gebeld heeft met Recommerce om dit te voldoen. Bij deze dus de vraag of hier iemand mee aan de slag kan gaan.

Reputatie 7
Badge +21

Ik zal voor je uitzoeken of ik de mogelijkheid heb om dit door te zetten. Ik stuur je zo een privebericht

Reageer