Beantwoord

Geblokkeerd door KPN Abuse, kunnen jullie de blokkade opheffen?

  • 29 April 2024
  • 2 reacties
  • 62 keer bekeken

Hallo,

Vrijdag een mail gemist van KPN abuse en nu ben ik geblokkeerd en zit zonder internet. Vindt deze werkwijze echt schofterig en onacceptabel dat er niet op een andere manier contact wordt gezocht alvorens over te gaan tot blokade.

 

Ik roep op om per direct mijn blokkade op te heffen, daar ik malwarebytes rapporten heb opgestuurd, betreft ticketnummer: 381168001

icon

Beste antwoord door Speedmaster 29 April 2024, 22:44

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Het forum is geen chat maar een community gedreven platform waar klanten elkaar helpen en medewerkers van KPN ingrijpen waar nodig. Dat laatste heeft altijd een wachttijd van +/- 24 tot 48 uur omdat ze het druk hebben. Het beste kunt u morgen om 0800 bellen via 0800-0402. Maar ook hun zullen waarschijnlijk wijzen naar abuse@kpn.com waar u al de juiste rapporten naartoe heeft gestuurd.

Reputatie 7
Badge +10

De mail die je ontvangen hebt van abuse gewoon beantwoorden ZONDER het subject en ticketnummer te veranderen. Als de gevraagde gegevens mee zijn gestuurd krijg je vanzelf een reactie van het abuse team als zij meer vragen hebben of een bevestiging dat de verbinding weer beschikbaar is

Reageer