Beantwoord

KPN Veilig werkt niet meer virusscanner stopt met scannen

  • 5 May 2024
  • 28 reacties
  • 835 keer bekeken

Reputatie 1

Kpn veilig, deze doet het helaas niet. Scant niet automatisch. Scant niet handmatig dan loopt deze vast en stopt met de mededeling; Scan is niet voltooid.

De online bankier beveiliging werk ook niet meer. 

Dit is nu al op 2 mobiele apparaten, ( op de desktop weet ik dit nu nog niet)

Wil me graag weer kpn veilig voelen, dus aub kpn, is er voor dit probpeem een oplossing ?

Ik hoor het heel graag.

Vr.gr. Sjoka.

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 6 May 2024, 14:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

28 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Kpn veilig, deze doet het helaas niet. Scant niet automatisch. Scant niet handmatig dan loopt deze vast en stopt met de mededeling; Scan is niet voltooid.

De online bankier beveiliging werk ook niet meer. 

Dit is nu al op 2 mobiele apparaten, ( op de desktop weet ik dit nu nog niet)

Wil me graag weer kpn veilig voelen, dus aub kpn, is er voor dit probpeem een oplossing ?

Ik hoor het heel graag.

Vr.gr. Sjoka.

Bekend probleem nu hier, reeds meerdere meldingen, ook door mij.

Waarschijnlijk na de update op mobiele apparaten vandaag. @Sjoka 

Werkt bij ons ook niet. Kan ik nu wel of niet veilig bankieren en surfen op het internet?

Werkt bij mij ook niet.

1 mei is er voor het laatst een scan helemaal voltooid,daarna niet meer.

 

Werkt hier ook niet meer. App al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Werkt daarna nog steeds niet.

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Hent, @N.N., @Sjoka, @Bep 51 en @Geert1313 ! Goed dat jullie dit melden.

Als jullie allemaal hetzelfde hebben wil ik dit graag uit laten zoeken, dus zouden jullie het forumprofiel zo volledig mogelijk aan willen vullen (in elk geval met adresgegevens) en hier een seintje willen geven wanneer dit gedaan is? 

 

Reputatie 7
Badge +11

Gedaan @Sanne van KPN 

Gedaan

Gedaan

 

@Sanne van KPN Gedaan!

Reputatie 7
Badge +17

Dank allen! Heb van iedereen die zich tot nu toe gemeld heeft de gegevens aan de technische dienst doorgegeven zodat ze dit kunnen onderzoeken. 🙂

Gedaan

Bij ons werkt het scannen ook niet meer.

 

@Sanne van KPN  formulier dus ik ingevuld en bij ons werkt scannen dus ook niet meer

Badge

Virusscanner werkt nauwelijks en loopt telkens vast. Hoe op te lossen.

 

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic 

Reputatie 7
Badge +17

Dank @Joan2! Heb jouw gegevens ook doorgegeven. 😄

Reputatie 7
Badge +17

Als je hier last van hebt, vul dan je forumprofiel aan met je adresgegevens en geef hier een seintje wanneer je dit gedaan hebt. Dan kan onze storingsdienst dit verder onderzoeken!

Kleine update tussendoor: Onze technische dienst is dit aan het onderzoeken. Zodra we meer weten laten we het hier weten!

De virusscanner stopt met scannen. 

Geeft dan aan scan niet voltooid. 

 

 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Peter Van Den Hout en @Gpg! Ik heb jullie berichten even aan dit topic toegevoegd voor het overzicht. 

Zouden jullie je forumprofiel aan willen vullen met de adresgegevens en hier een seintje willen geven wanneer je dit gedaan hebt? 
Dan zet ik jullie melding ook door!

Kpn virus scanner kan ik niet meer installeren op mijn tablet Samsung t580 .

Geeft aan, tablet niet geschikt voor de app .

Goedemorgen,

De virusscanner werkt weer👍 daarvoor hartelijke dank.😀

Reputatie 7
Badge +11

Bij mij werkt het weer goed @Sanne van KPN 

Yess, bij mij ook @Sanne van KPN 

Bij mij werkt de virusscanner gelukkig ook weer! Dank!

Reputatie 7
Badge +21

Wat goed om te lezen dat het weer werkt!😊

Ook dezelfde problemen ondervonden maar deze speelden al voor de laatste update.

Handmatig scan starten loopt niet door en wordt reeds na een handje vol bestanden afgebroken.

Automatische scan na nieuwe opstart mobiel werkt ook niet.

Problemen zitten m.i. in de mobiele App. VirrusScan op de PC werkt verder probleemloos.