Beantwoord

Cinetree cadeau 3 maand stopzetten

  • 28 April 2024
  • 17 reacties
  • 174 keer bekeken

Ik wil mijn 3 mnd KPN cadeau abonnement van cinetree nu stopzetten, want de 3 mnd zijn morgen om. Maar ik zie nergens een optie bij Mijn KPN om dit aan te vinken. En bij Cinetree zelf is het ook niet mogelijk, omdat ik daar geen abonnement heb, het is een cadeau bij KPN. Graag ontvang ik een antwoord, waar ik dit moet stopzetten.

Bij het aanbod stond ook dat ik automatisch een mail zou krijgen van KNP als periode afliep, maar die heb ik (nog) niet gekregen.

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 28 April 2024, 11:54

Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Jikke Meijers ,

Het opzeggen gaat niet via Mijn KPN. 
 

Hoe kan ik mijn lidmaatschap opzeggen?

Even moe van al die films en documentaires? Dan kun je jouw lidmaatschap als volgt stopzetten:

  • Zorg dat je ingelogd bent op het account dat opgezegd moet worden.
  • Klik op je naam rechtsboven.
  • Onder het kopje ‘Abonnement & facturen’ vind je onderaan ‘abonnement opzeggen’.
  • Lees de volgende pagina even rustig door en voltooi de te volgen stappen.
  • Hierna is je afmelding voltooid.
  • Je ontvangt een opzegbevestiging via de mail.

Na opzegging van het lidmaatschap kun je nog films kijken tot aan de dag waarop de eerstvolgende geplande afschrijving zou plaatsvinden. Heb je binnen 24 uur nog geen bevestiging van je opzegging ontvangen? Mail ons dan even op info@cinetree.nl, want dan is jouw opzegging niet goed doorgekomen.

 

bron: moderator Maja 

 

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb ook Cinetree als cadeau van KPN, als ik inlog bij Cinetree staat er "cadeau van Essent". Maakt verder niet uit, maar vreemd is het wel...

@Noordzee Zoals ik al aangaf, ik kan niet opzeggen bij Cinetree omdat bij abonnement en facturen staat dat ik geen abonnement heb, dus er valt niks op te zeggen.

Reputatie 7
Badge +28

@Jikke Meijers

Vreemd, Dan maar morgen vanaf 8.00 bellen met KPN (0800-0402) en daar dan Cinetree telefonisch opzeggen.  

Maar het zou eigenlijk zo niet moeten.  

Kun je nog inloggen bij Cinetree, @Jikke Meijers ?

Bellen naar KPN heeft geen zin:

 

https://www.kpn.com/entertainment/cinetree

 

Mail cinetree en dubbelcheck of het abonnement stopgezet is:

Hoe kan ik in contact komen met jullie?

Een vraag, opmerking, klacht of gewoon een leuke tip? Schroom dan niet om ons een mailtje te sturen via support@cinetree.nl. We streven ernaar jouw vraag binnen 24 uur te beantwoorden.

De aangegeven methode werkte hier goed, echter wel verbazing dat als je het niet zelf op tijd stopt het overgaat in een betaald abonnement.

 

@Rowi. Hoe/wanneer heb je de melding/mail (grijs blok) ontvangen ven KPN?

@Jikke Meijers die heb ik niet van KPN ontvangen op basis van dit topic dacht ik eraan dat ik ook van deze actie gebruik heb gemaakt. 

Als je op de Cinetree website aanmeld dan zoals in het bericht wat @Noordzee al deelde naar Abonnement en facturen dan kom je als het goed gaat tegen wat ik ook zie dan is het op de knop klikken een reden van opzeggen kiezen en klaar, ik heb de bevestiging ook al binnen.

 

Aanvullend als ik nu bij Abonnement en facturen kijk zie ik dat 1 Mei het abonnement stopt. Dus bedankt voor het stellen van deze vraag anders was ik dit volledig vergeten.

 

Hmm. Zo te lezen stopt het automatisch. 

Hmm. Zo te lezen stopt het automatisch. 

@PeterG Nee helaas niet zie mijn eerdere afbeelding de toegang stopt pas als je daadwerkelijk zelf opzegt, dan pas veranderd het automatisch doorlopen als betaald abonnement, naar wat ik nu zie.

Let ook op de andere tekst op de knop.

Beste allemaal,

 

Het mysterie is opgelost en ja ik ben een kluns 😆🧐

Ik had cinetree account onder een ander mailadres afgesloten, waar ik inderdaad wel een melding heb gekregen om abonnement te verlengen/opzeggen. 

Maar dank je voor al jullie goeie tips👍

 

 

Het is dus niet standaard verlengd zoals het op mijn eerste screenshot lijkt? Heb je dat bericht gisteren ontvangen of vandaag?

@Rowi. Deze mail kreeg ik afgelopen maandag van cinetree:

Een tijdje terug heb je drie maanden Cinetree cadeau gekregen van KPN. We hopen dat je van alle mooie films en documentaires hebt genoten! In 'mijn account' kun je zien tot wanneer je exact gebruik kunt maken van jouw gratis cadeauperiode. Je cadeauperiode loopt automatisch door in een betaald abonnement á €9,99 per maand (altijd opzegbaar). Opzeggen kan via jouw account.

Gisteren heb ik abonnement opgezegd

Dan was ik mogelijk het email bericht van Cinetree voor. Het is in ieder geval gelukt daar gaat het om.

Ik moet zeggen dat ik maar 3 films heb gekeken.

Reputatie 7
Badge +9

Ik ook, 3 films! Wel hele goede films. Maar 3...er is zo'n enorm aanbod (buiten Cinetree) en je tijd is beperkt natuurlijk...Cinetree, goed, overzichtelijk aanbod, maar tien euro per maand is een beetje teveel van het goede.

Ik ook, 3 films! Wel hele goede films. Maar 3...er is zo'n enorm aanbod (buiten Cinetree) en je tijd is beperkt natuurlijk...Cinetree, goed, overzichtelijk aanbod, maar tien euro per maand is een beetje teveel van het goede.

Op zich als je maandelijks maar 1 film zou kijken haal je dat bedrag er al uit, maar mischien kijk ik er anders tegenaan.  In verhouding met het totaal aanbod is het inderdaad een hoog bedrag. 

Ik zag aan mijn afschrijvingen een bedrag aan Ayden van 9,99 in de details stond Cinetree, ik was sowieso vergeten dat ik dat ooit geactiveerd had en ben mijn archieven ingedoken… in de aanbeveling van KPN staat duidelijk dat ze je optijd er aan herinneren om je abonnement op te zeggen, maar die herinnering heb ik niet bij de mail (en alle mail van KPN archiveer ik) 

toen ik CT activeerde heb ik 1 film doorgeworsteld en toen bedacht dat ik dat ik een maand later het nieuwe aanbod zou bekijken…  mijn leven heeft echter veel meer te bieden dan film kijken…

 

en nu dus door kpn niet herinnerd zoals toegezegd 10 euro armer /  lees dure film. Alsnog het abonnement stopgezet door de app welke ik er al had afgegooid weer te herinstalleren 

mail  erachteraan en bedrag gestorneerd… dat zal wel trubles gaan geven ben ik bang maar mi is KPN in gebreke gebleven mij niet tijdig en duidelijk te herinneren 

het gekke is dat het altijd lukt om advertenties voor nieuwe producten te sturen, alsook de rekeningen, maar dit niet? 
 

ben benieuwd 

 

 

Reageer