Beantwoord

Formule 1 begint weer, hoe kan ik Viaplay kijken via KPN?

  • 28 January 2024
  • 6 reacties
  • 1373 keer bekeken

Hoe kan ik straks als het formule1 weer begint viaplay kijken via kpn

icon

Beste antwoord door Noordzee 28 January 2024, 12:24

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Jannes Eefting 

Dat staat in dit topic:  

 

De klanten krijgen begin februari nog een instructie per e-mail.  

 

Uit het gelinkte topic : 

Hoe kijk ik Formule 1 vanaf 2024?

Viaplay stopt met uitzenden via kanaal 225

Vanaf het nieuwe F1-seizoen 2024 kijk je alle races, andere sporten en films en series alleen via de Viaplay app. Op kanaal 225 zendt Viaplay geen trainingen en races meer uit. 
 

De Viaplay app
Je kan Formule 1 kijken met de Viaplay app, op de TV+ Box, een Chromecast, je mobiel, tablet of andere apparaten. 

Download hier de Viaplay app voor iOS
Download hier de Viaplay app voor Android
 

Let op: lukt het inloggen niet omdat je nog geen account hebt? Activeer dan eerst Viaplay.
 

KPN TV+ en de Viaplay app
Op de KPN TV+ Box is de Viaplay app al geïnstalleerd. Open de app en log in met je Viaplay account om te kijken.

Let op: lukt het inloggen niet omdat je nog geen account hebt? Activeer dan eerst Viaplay.

 

Ik kan de Viaplay app niet vinden op mijn tv-ontvanger

De Viaplay app is alleen te vinden op de KPN TV+ Box, deze heet 7122. De overige tv-ontvangers, zoals 1853, 2260, 2952, 5202 en 8001 hebben geen Viaplay app. Het typenummer vind je op de tv-ontvanger zelf. 

 

@Jannes Eefting 

KPN betekent niet alleen TV. @Noordzee behandelt het vanuit de mogelijke invulling van wat jij vraagt. Waarschijnlijk een schot in de roos. 

Echter ter verduidelijking. Viaplay kan alleen worden bekeken via Internet. Er zijn apperaten die dit kunnen omzetten naar een TV beeldscherm. Je kijkt dus niet via KPN TV kanaal, zoals eerder het geval was maar via een app die speelt in een media speler of mogelijk zo’n mediaspeler ingebouwd in de TV. KPN TV2 wordt verzorgt via zo’n mediaplayer. 

En KPN verzorgt nog steeds de abonnementen nodig voor een ViaPlay aansluiting. 

https://www.kpn.com/televisie/pakketten/viaplay.htm
 

Reputatie 7

Als het je alleen om F1 te doen is, beëindig dan jouw Viaplay abonnement en kies voor een F1 TV Pro abonnement. Dat is ruim 8 euro per maand goedkoper.

Installeer de F1 TV Pro app op de TV+ Box als je die hebt of anders op een Chromecast Google TV (HD of 4K). Helaas is de F1 TV Pro app niet beschikbaar op veel Android televisies anders had je hem daar ook kunnen installeren.

Ik heb de Viaplay app op onze Android tv , maar krijg alleen maar films en kinderfilms te zien en naziet formule 1

Sorry niet formule 1 te zien

Selecteer sport in het zijmenu. 

Reageer