Vraag

Ik betaal al maanden voor Spotify Family maar mijn account staat op Premium

  • 28 April 2024
  • 3 reacties
  • 26 keer bekeken

Als ik inlog op spotify krijg ik  'premium'. Ik betaal al maanden voor ' family' 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Had je eerst Premium?

En had je na het omzetten via de site van KPN opnieuw geactiveerd? 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @PeterDaisy, het kan tot een maand duren voordat de wijziging bij Spotify is doorgevoerd. Uit jouw verhaal begrijp ik dat je het al enkele maanden hebt omgezet?

Wellicht helpt onderstaande instructie je verder:

 

Hoe kan ik andere personen uitnodigen voor mijn Spotify Family account?

  1. Log in op je Spotify Family hoofdaccount door op Spotify.com op 'Inloggen' te klikken. Meld je aan met je gebruikersnaam en wachtwoord.
  2. Selecteer ‘Spotify for Family’ in het menu aan de linkerkant van de pagina.
  3. Vul je adresgegevens in en klik op ‘verzenden’.
  4. Vervolgens zie je de pagina ‘Je woning’ met daaronder het hoofdaccount ‘jij’. Door op de knop 'Uitnodiging Verzenden' te drukken kan je gezinsleden uitnodigen.
  5. Spotify meldt nu dat je alleen personen uit kunt nodigen die op hetzelfde adres wonen en dat Spotify zich het recht voorbehoud om accounts te blokkeren als dit niet het geval is. Door op ‘ik ga akkoord’ te klikken, ga je hiermee akkoord.
  6. Vul nu de voornaam, achternaam en e-mailadres in van de persoon die je wilt uitnodigen. Druk ‘Uitnodiging verzenden’. De uitnodiging wordt nu verzonden.
  7. Je krijgt daarna een bevestiging van de uitnodiging te zien en ziet het nieuwe gezinslid op de pagina staan.

Hallo Jeroen,

Dankjewel voor je reactie. Als ik iets probeer te wijzigen in Spotity wordt gezegd dat ik bij KPN/XS4ALL moet zijn. Weet dus nog niet wat te doen. Grt, Peter

 

 

Reageer