Beantwoord

NPO Plus via menu KPN meldt opeens dat ik geen plusaccount heb

  • 2 May 2024
  • 5 reacties
  • 214 keer bekeken

Badge

Ik kijk NPO plus via het KPN menu. Ik heb een plusaccount en log in met mijn account (hoofdprofiel). Werkte tot gisteren. Vandaag kon ik een serie niet verder kijken. Bericht: om dit te bekijken moet u een plusaccount hebben. Maar dat heb ik dus (al jaren).  Wat nu weer met de NPO plus app??? Op de telefoon werkt het wel. Iemand de oplossing???

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 6 May 2024, 10:47

Bekijk origineel

5 reacties

Ik kijk via de app van Ziggo en heb precies hetzelfde vanavond! Gisteren werkte het nog. Nu krijg ik in beeld dat ik voor deze serie een abonnement bij NPO plus moet hebben, maar dat heb ik al. Heel erg balen want ik was net toe aan de laatste aflevering. Via de laptop (browser) en telefoon werkt het wel. Geen idee, hoop dat het snel weer werkt. Ik vind het sowieso een verschrikkelijke app. Hij onthoudt niet waar ik naar kijk.

Ik heb sinds gister exact hetzelfde probleem, wel ingelogd op npo plus maar bij afspelen wordt aangegeven dat je de serie alleen via npo plus kan kijken. Erg vervelend voor een betaald abonnement. Heropstart van de app heeft ook niet geholpen. Iemand al een oplossing hiervoor gevonden?

Badge

Vanmorgen werkt het bij mij weer normaal… Dus probeer ook even. Hoop niet dat we dit probleem er nu ook steeds bij gaan krijgen. Het niet kunnen zien wat je hebt gekeken, niet automatisch naar de volgende aflevering gaan, geen favorieten kunnen opslaan, waardeloze zoekfunctie al erg genoeg voor deze betaalde NPO app. 

Reputatie 7
Badge +17

Als ik dit zo lees, had je last van een storing, @CUCA. Gelukkig is het probleem alweer opgelost en kan je weer genieten van je series.

Badge

Vraag gesloten

Reageer