Sticky F.A.Q.

iPhone 15 bij KPN, levertijden en specificaties

  • 15 September 2023
  • 914 reacties
  • 58326 keer bekeken
iPhone 15 bij KPN, levertijden en specificaties
Reputatie 7
Badge +19

Het is zo ver, Apple heeft de iPhone 15 onthuld. Vanaf vrijdag 15 september om 14:00 uur pre-order je de iPhone 15 bij KPN. Ben je benieuwd naar de specificaties en/of levertijden van de nieuwe iPhone? Je leest het in dit topic.

 

Specificaties iPhone 15 (Pro)

Een nieuwe iPhone betekent nieuwe specificaties. Dit jaar zijn er weer veel nieuwe ontwikkelingen voor de iPhone. De nieuwe iPhone 15 toestellen hebben sinds dit jaar een nieuwe aansluiting, namelijk USB-C. 

Bij de iPhone Pro (Max) maakt 'mute-knop' aan de zijkant plaats voor de actieknop. Deze actieknop is vrij in te stellen voor verschillende apps met allerlei functies zoals het openen of activeren van je zaklamp, stiltemodus, dictafoon of camera.

Benieuwd naar de details van alle modellen uit de iPhone 15-serie? Gebruik ons handige overzicht hieronder en kies welke iPhone het beste bij jou past.

  iPhone 15 iPhone 15 Plus iPhone 15 Pro iPhone 15 Pro Max
Camera (achterzijde) Wide en ultra-wide Wide en ultra-wide Wide, ultra-wide en telephoto Wide, ultra-wide en telephoto (periscope lens)
Camera (megapixels) 48MP 48MP 48MP 48MP
Display 6.1-inch Super Retina XDR 6.7-inch Super Retina XDR 6.1-inch Super Retina XDR 6.7-inch Super Retina XDR
Kleuren Zwart, blauw, roze, geel, groen Zwart, blauw, roze, geel, groen Zwart, zilver, blauw, grijs Zwart, zilver, blauw, grijs
Batterij 3877 mAh 4912 mAh 3650 mAh 4852 mAh
Processor A16 Bionic (4nm) A16 Bionic (4nm) A17 Pro-chip (3nm) A17 Pro-chip (3nm)
Opslagruimte 128GB, 256GB, 512GB 128GB, 256GB, 512GB 128GB, 256GB, 512GB, 1TB 256GB, 512GB, 1TB
Geheugen 6GB 6GB 8GB 8GB
Poort USB-C port USB-C port USB-C port USB-C port

 

Apple iOS 17

Apple heeft ook een nieuwe versie van hun besturingssysteem aangekondigd. Je leest hier alles over Apple iOS 17.

 

Levertijd iPhone 15 (Pro) bij KPN

De nieuwste iPhone is vanaf vrijdag 15 september om 14:00 uur te pre-orderen bij KPN. De normale verkoop begint op vrijdag 22 september om 08:00 uur.

De eerste uitlevering van de iPhones begint op 22 september, tegelijk met de normale verkoop. Je kunt de status van jouw bestelling volgen in Mijn Bestelling
 

Uitlevering in partijen

Voor de uitlevering van de nieuwe iPhone 15 zijn wij afhankelijk van Apple. Apple levert zijn toestellen in partijen aan ons uit. We ontvangen dus niet alle iPhone's in één keer, maar in kleinere hoeveelheden. Wanneer je jouw bestelde iPhone ontvangt hangt af van het model, kleur en geheugencapaciteit.

 

We houden je op de hoogte

Na het plaatsen van jouw bestelling, krijg je van ons een bevestiging per e-mail. Hierin staat ook direct wanneer wij verwachten jouw nieuwe iPhone 15 te leveren. Als de levering vertraging op loopt, krijg je van ons apart bericht hierover. Houd voor de meeste actuele verwachte levertijd Mijn Bestelling in de gaten. Zodra we jouw toestel binnen hebben, komt deze natuurlijk direct jouw kant op. Je krijgt van ons een e-mail wanneer het zover is.

 

Apple Watch Series 9

Naast de nieuwe iPhone heeft Apple ook de Apple Watch Series 9 en Apple Watch Ultra 2 gelanceerd. Je bekijkt de Apple Watch bij KPN hier.

 

Wil je nog meer kijken en vergelijken, check dan zeker onze vergelijkingspagina's:

iPhone 15 vs iPhone 14
iPhone 15 vs iPhone 15 Pro

 

Veelgestelde vragen

 

 Wanneer komt de iPhone 15 uit?

De release datum van de nieuwe iPhone 15 is vrijdag 22 september 2023.

 

Wat kost een iPhone 15?

Voor de beste prijzen bestel je de iPhone 15 bij KPN. Stel jouw abonnement zelf samen en ga voor jouw ideale iPhone met abonnement. Bij het bestellen vind je ook de prijs van jouw gekozen iPhone 15.  

 

Waar kan ik de iPhone 15 bestellen?

De iPhone 15 is vanaf vrijdag 22 september gemakkelijk te bestellen via onze shop. Wil je de iPhone 15 als een van de eerste in huis hebben? Pre-order de nieuwe iPhone 15 vanaf vrijdag 15 september 14:00 via onze shop.

 

 Kan ik met de iPhone 15 gebruikmaken van 5G?

Ja, je kan met de iPhone 15 5G gebruik maken van het krachtige 5G-netwerk van KPN.   

 

Welke simkaart kan ik gebruiken voor mijn iPhone 15?

Bij de iPhone 15  kan je een dualsim gebruiken met twee actieve e-sim's of een nanosimkaart en een e-sim.  

 

Kan KPN op basis van mijn ordernummer een exacte leverdatum geven?

Helaas kan onze klantenservice ook geen exacte leverdatum aan je doorgeven. We weten van tevoren niet precies hoeveel, welke type, kleur en geheugencapaciteit we bij een levering van Apple ontvangen. Beschikbare toestellen worden uitgeleverd op volgorde van bestelling. Wij doen er natuurlijk alles aan om je bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Je krijgt van ons bericht als het toestel jouw kant op komt.


Je kunt de status van jouw bestelling volgen in Mijn Bestelling. Zo gauw er een datum bekend is en jouw toestel naar je toe komt, kan je het daar zien.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde type/ kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen nadat je deze hebt afgerond kan helaas niet. We hanteren een strak order- en leverschema. Omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd, is de uitlevering van je bestelling gekoppeld aan het type, kleur en geheugencapaciteit. Je order annuleren en opnieuw plaatsen kan natuurlijk wel. Neem daarvoor contact op met de klantenservice via 0800 0402.

 

Let op: je bestelling komt hiermee wel weer achteraan de wachtrij te staan. Controleer daarom je bestelling vooraf goed!

 

Is de iPhone 15 waterdicht?

De iPhone 15, iPhone 15 Plus, iPhone 15 Pro en iPhone 15 Pro Max hebben een IP68-classificering volgens IEC-standaard 60529. Dit houdt in dat ze spat-, water- en stofbestendig zijn tot 30 minuten en 6 meter diep. Het is belangrijk om er rekening mee te houden dat dit minder kan worden door slijtage door gebruik.   

* De iPhone 15, iPhone 15 Plus, iPhone 15 Pro en iPhone 15 Pro Max zijn spat-, water- en stofbestendig en getest onder gecontroleerde omstandigheden.   

 

Kan ik de iPhone 15 ook zakelijk bestellen?

Natuurlijk kan je de iPhone 15-serie ook bij KPN zakelijk bestellen. Kijk voor de mogelijkheden in onze  zakelijke shop. 

 

Apple heeft de Apple Watch Series 9 aangekondigd, gaat KPN deze ook verkopen?

Verberg inhoud

Ja! Hier vind je de beschikbare Apple Watches


914 reacties

Reputatie 7

Waarom wordt er telkens zoveel aandacht besteed aan de lancering van een nieuwe iPhone terwijl de lancering van een nieuw model van Samsung, OPPO of ander merk vaak ongemerkt verloopt?

Hou nou eens op met het afgeven op Apple. Ook voor Samsung wordt dit gedaan:

Ondertussen weten we wel wat je van Apple producten vindt, dat hoef je echt niet iedere keer zo te laten blijken.

Reputatie 7

...Ook voor Samsung wordt dit gedaan:

Tja, dat topic ging over de Samsung Galaxy S22 maar waar is dan het topic over de Samsung Galaxy S23 of bijvoorbeeld de OPPO Reno10 Pro 5G?

Reputatie 7
Badge +17

@wjb er is ieder jaar veel vraag naar de nieuwste iPhone. Dezelfde vraag is er niet over de OPPO. Vraag en aanbod zonder persoonlijke voorkeur. 

Reputatie 6
Badge +2

Waarom wordt er telkens zoveel aandacht besteed aan de lancering van een nieuwe iPhone terwijl de lancering van een nieuw model van Samsung, OPPO of ander merk vaak ongemerkt verloopt?

Je hebt een (ongefundeerde) bloedhekel aan Apple en toch meen je iedere onderwerp waar het woord Apple in voorkomt te vervuilen met je afkraken. Ik vraag me af of je je tijd niet zinniger kan besteden.

Tot zover de off topic discussie.  Hierna ga ik de comments die niet direct met de levertijden en specs te maken hebben, verwijderen. Dan weten jullie er van. 

Vanaf waneer kan ik bij jullie de nieuw Apple Watch bestellen ? Er staan nu nog alleen de oude tegen (ik meen) de oude prijs.

Reputatie 2
Badge

Tot zover de off topic discussie.  Hierna ga ik de comments die niet direct met de levertijden en specs te maken hebben, verwijderen. Dan weten jullie er van. 

Betreffende de specs, is het niet de A17 Pro chip, ipv de genoemde A17 Bionic? En de iPhone 15 Pro (dus niet de Max!) heeft ook nog een 128GB variant. 😬

Reputatie 7
Badge +21

Vanaf waneer kan ik bij jullie de nieuw Apple Watch bestellen ? Er staan nu nog alleen de oude tegen (ik meen) de oude prijs.

Eerlijk gezegd heb ik daar op dit moment geen goed antwoord op. Het is nog niet bekend wanneer KPN de Apple Watch 9 gaat aanbieden. 

Heeft iedereen die de iPhone 15 heeft besteld al een e-mail met het overzicht van je bestelling ontvangen. Ik heb namelijk die mail nog niet ontvangen en alleen de mail met we gaan aan de slag. Je ontvangt van ons binnen 1 dag een e-mail met het overzicht van je bestelling. Tot die tijd hoef je niets te doen. 

 

Inmiddels is die dag voorbij. Nog meer mensen met dit probleem?

Reputatie 2

Ik heb de bestelbevestingsmail ontvangen, alleen had ik ook ingevuld dat k mijn huidige wilde inleveren maar daar heb ik nog geen bevestiging van

Reputatie 2

Ik heb de bestelbevestingsmail ontvangen, alleen had ik ook ingevuld dat k mijn huidige wilde inleveren maar daar heb ik nog geen bevestiging van

update: ik heb het net nogmaals geprobeerd en nu heb ik wel een bevestiging gehad en het prijsoverzicht voor de 65 euro bonus heb ik ook al geupload

Reputatie 7
Badge +19

Tot zover de off topic discussie.  Hierna ga ik de comments die niet direct met de levertijden en specs te maken hebben, verwijderen. Dan weten jullie er van. 

Betreffende de specs, is het niet de A17 Pro chip, ipv de genoemde A17 Bionic? En de iPhone 15 Pro (dus niet de Max!) heeft ook nog een 128GB variant. 😬

@Meaurk Dank! We hebben de specificaties in de tabel aangepast.

Hi KPN, 

Wanneer verwachten jullie dat de status in de bestelling omgezet gaat worden van “controleren” naar “verwerking”?

Dank!

Hi KPN, 

Wanneer verwachten jullie dat de status in de bestelling omgezet gaat worden van “controleren” naar “verwerking”?

Dank!

Bij mij ook nog steeds “controleren”! Wat moet er gecontroleerd worden?

Reputatie 7

De iPhone 15 zal pas vanaf de 22e geleverd kunnen worden, tot die tijd wacht de order om verder te gaan. Tot die datum kan jullie order daarop blijven staan. Dat is gewoon afwachten tot vrijdag dus.

Reputatie 1
Badge

De iPhone 15 zal pas vanaf de 22e geleverd kunnen worden, tot die tijd wacht de order om verder te gaan. Tot die datum kan jullie order daarop blijven staan. Dat is gewoon afwachten tot vrijdag dus.

Ik neem aan dat diegenen die gepre-ordered hebben 'm op de 22e ontvangen en de status dan donderdag al wijzigt met een T&T? :)

 

(mits het toestel ook de status gereserveerd kreeg in de e-mail, dan)

Ik heb de telefoon bestelt bij een overstap naar KPN, ik heb de bevestings mail vandaag gekregen met je iPhone 15 Pro is gereserveerd. Betekent het dat ie vanaf vandaag pas is gereserveerd, of is het wel op vrijdag gereserveerd.

Reputatie 7
Badge +13

Die garantie kan ik niet geven @ViezeVis. Dat is afhankelijk van jouw positie in de preorder maar ik heb daar geen rechtstreeks inzicht in. Het is even afwachten dus :-) .   

Reputatie 1
Badge

Die garantie kan ik niet geven @ViezeVis. Dat is afhankelijk van jouw positie in de preorder maar ik heb daar geen rechtstreeks inzicht in. Het is even afwachten dus :-) .   

 

Wat heeft een preorder bij KPN dan voor betekenis lol :-)

(Ik neem aan dat je 'm als ‘een van de eersten’ hebt dus ben benieuwd wat dat dan kan betekenen)

Wie kan daar wel een antwoord op geven denk je?

Reputatie 7
Badge +21

Dat weet alleen Apple.

Kan KPN op basis van mijn ordernummer een exacte leverdatum geven?
Helaas kan onze klantenservice ook geen exacte leverdatum aan je doorgeven. We weten van tevoren niet precies hoeveel, welk type, kleur en geheugencapaciteit we bij een levering van Apple ontvangen.

Reputatie 1
Badge

Dat weet alleen Apple.

Kan KPN op basis van mijn ordernummer een exacte leverdatum geven?
Helaas kan onze klantenservice ook geen exacte leverdatum aan je doorgeven. We weten van tevoren niet precies hoeveel, welk type, kleur en geheugencapaciteit we bij een levering van Apple ontvangen.

 

Dat schept al wat meer duidelijkheid idd. Dan snap ik 'm. Ik heb om 13.57 besteld. Zou toch wel goed moeten zijn zou je zeggen :P

 

Dat weet alleen Apple.

Kan KPN op basis van mijn ordernummer een exacte leverdatum geven?
Helaas kan onze klantenservice ook geen exacte leverdatum aan je doorgeven. We weten van tevoren niet precies hoeveel, welk type, kleur en geheugencapaciteit we bij een levering van Apple ontvangen.

 

Dat schept al wat meer duidelijkheid idd. Dan snap ik 'm. Ik heb om 13.57 besteld. Zou toch wel goed moeten zijn zou je zeggen :P

 

Pre-order zou toch moeten betekenen dat je voor vrijdag moet weten waar je aan toe bent? Ik begrijp dat we dus maar moeten afwachten wanneer de postbode aan de deur staat.

Er zijn zoveel wederverkopers en we kiezen voor KPN voor een reden!

Ik heb gisteren een iPhone 15 pro besteld en ik kreeg een mail met dat deze iPhone gereserveerd is voor mij. Wanneer kan ik een gewenste bezorgdatum aangeven? Komt hij dan alsnog de 22e?

 

Admin: samengevoegd met het centrale topic

De iPhone 15 zal pas vanaf de 22e geleverd kunnen worden, tot die tijd wacht de order om verder te gaan. Tot die datum kan jullie order daarop blijven staan. Dat is gewoon afwachten tot vrijdag dus.

Ik neem aan dat diegenen die gepre-ordered hebben 'm op de 22e ontvangen en de status dan donderdag al wijzigt met een T&T? :)

 

(mits het toestel ook de status gereserveerd kreeg in de e-mail, dan)

Als diegene die gepre-ordered hebben hem niet eerder hebben dan mensen die het gewoon in de winkel kunnen kopen lijkt mij het hele pre order gebeuren een beetje krom.. Ik vroeg me tevens af of het mogelijk is om je bestelling af te halen in een winkel de 22e?

Reageer