Beantwoord

Mijn vaste telefoonnummer kan mijn eigen 06-nummer niet bereiken

  • 1 May 2024
  • 13 reacties
  • 127 keer bekeken

Met mijn vaste telefoon kan ik niet mijn eigen 06 nummer bereiken, krijg de melding:  nummer is niet bereikbaar.

Alle andere gsm en vaste nummers zijn geen probleem.

  1. J.
icon

Beste antwoord door Jacobs 79 5 May 2024, 23:06

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hallo @Jacobs 79 , is het wel mogelijk om vanaf een andere telefoon naar je 06 te bellen?

Bel je anoniem met je vaste telefoon? Mobiel geblokkeerd voor anonieme oproepen?

Of per ongeluk geblokkeerd voor je vaste nummer?

Vast en mobiele nummers bij dezelfde provider?

Geen van de bovengenoemde items zijn van toepassing. 

wij hebben wel afgelopen week een android 14 update gehad. ik weet alleen niet of het probeem doorvoor al bestond. !!

Ja wij zijn gewoon bereikbaar zowel vast als mobiel.

Hmm. Bel je mobiel eens met 00316..... vanaf je vaste. En niet 06.…

 

Heeft geen effect gaat over en breekt dan af, helaas.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Jacobs 79. Welkom op het KPN Forum. Wat vreemd dat het niet lukt om vanaf jouw vaste telefoon naar je mobiele nummer te bellen. Heb je de mogelijkheid om jouw simkaartje (tijdelijk) in een ander toestel te stoppen om te testen. Ik ben erg benieuwd of dat wel werkt. 

Ja dat heb ik gedaan, en dat werkt wel.  maar als ik hem terugplaats in mijn gsm krijg ik steeds te horen

“de persoon die u belt is niet beschikbaar”

Je 06 nummer is dus wel gewoon bereikbaar via je simkaart in een andere mobiel.

Dan toch: toevallig blokkade op eigen nummer? Of een andere instellling waardoor je oproep niet doorkomt. Laatst hadden we iemand die ‘anoniem’ belt op de vaste lijn en zijn mobiel voor anonieme oproepen had geblokkeerd bijvoorbeeld.

Bedankt voor het antwoord. ik blijf zelf ook zoeken. het is verder geen groot probleem. 

Reputatie 5
Badge +4

Ik neem aan dat je vaste telefoonnummer ook is opgeslagen in je contacten in je mobiel.

Als je in je contactenlijst je vaste telefoonnaam ziet en je vinger op de naam houd dan krijg je een paar opties kijk hier eens naar, denk toch dat het nr. in je blokkeerlijst staat.

Anders, verwijder het contact en probeer het dan eens te bellen.

bedankt voor de reactie ga ik proberen.

Het probleem is ogelost nummer in mijn gsm verwijderd, en opnieuw er ingezet. dus kennelijk toch een blokkeer probleem.

alhoewel dat niet te vinden was.

iedereen bedankt voor de adviezen.

 

Reageer