Beeldverslag Top 2000 saai

  • 25 December 2020
  • 5 reacties
  • 118 keer bekeken

Ligt het nou aan mij of…. 

Vind de tv uitzending van Top 2000 tot nu heel heel érg saai. 

Dat er geen publiek is swah, dat is de tijd. Maar heb ik nou ook nog geen enkele videoclip gezien???? Dat was vorig jaar toch wel anders. Ze krijgen nog minder dan een uur. Zonder videoclips luister ik net zo lief naar de radioversie. Kan de tv uit; scheelt stroom. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Ach ja, het wordt dit jaar inderdaad niet zo leuk om te bekijken als andere jaren. Ik heb eventjes gekeken via de Radio 2 app. Maar nu staat ook hier gewoon de radio vast aan op Radio 2. De eerste dagen vind ik trouwens altijd het leukst vanwege de wat onbekendere nummers. 
 

Die opening met Bart Arens was trouwens wel vet om terug te kijken. 

 

Het staat hier op te nemen via DVB-T  (“digitenne”) alleen de audio dan, dat is qua hoeveelheid data goed te overzien en dan kunnen we de reclame en zeeeer irritante nummers overslaan :-)

Maar ik heb er zelf nog niet geluisterd. Wbt de video clips, vaak is de audio daar van anders dan zoals we die kennen, dat vind ik vaak jammer bij de quiz op tv, dan klinkt een mooi nummer ineens als een krant, en da’s met name jammer voor de jonge mensen die het nummer op deze manier op een verkeerde manier leren kennen, want dat zie ik als een van de functies van deze platen parade, je krijgt iets aangeboden wat je nog niet kent, anders dan steeds in je eigen bel te blijven hangen.

Deez vind ik wel leuk :
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_Radio_2-Top_2000%27s
Heb ik natuurlijk even in een rekenblad gezet om te kunnen zoeken en filteren en zo.

Reputatie 7
Badge +28

Hoop dat NPO 2 Extra met de Top 2000 volgend jaar wel wordt doorgegeven via DVB-T2 ipv nu dit jaar NPO 1 Extra. We weten nu dat er ruimte is op de frequentie van de NPO-zenders. 

 

Reputatie 7

Hoi Peter, een leeg cafe gezellig maken is ook wel lastig. Als Leo nu een plaat opzet staan er maar een handjevol mensen mee te dansen. Misschien hebben ze dit jaar meer tijd ingelast voor (kleine) reportages? De achtergrond informatie vind ik wel interessant. Kwamen enkele Nederlandse bandjes voorbij uit de jaren 80 die ik niet kende in elk geval :) 

Heb het sinds gisteren helemaal niet meer aan. Zelfs niet via de radio.

3FM Request zelf geen minuut (nou ja, eentje dan) van meegenomen. Ook niks aan. En dat gebedel ben ik ook wel klaar mee.

Mijn zenders zijn toch meer 538 (ondanks mijn leeftijd :relaxed: ), NPO soul & jazz, Sublime en 908, 909 en 912 van Stingray.