Beantwoord

Compliment voor Daphne van de klantendienst

  • 5 September 2023
  • 1 reactie
  • 62 keer bekeken

Reputatie 2
  • Deelnemer
  • 9 reacties

Na begin mei overgestapt te zijn en via WiFi aangesloten te zijn geweest met eigenlijk alleen maar ellende qua tv kijken heb ik na een gesprek met Daphne van kpn van de klantendienst nu alles via kabels aangesloten door de monteurs van kpn

Dit is door haar zo goed geregeld dat ik haar daar toch een heel dik compliment voor moet geven

ze belde zelfs na de installatie nog terug om te vragen of nu alles naar wens was nou Daphne petje af hoor ik ben je erg dankbaar 

dus je weet nu bij wie je moet zijn 😁😁😁

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 8 September 2023, 16:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Ik blijf dit altijd leuk vinden: de moeite die wordt genomen om dit met ons te delen: dank je wel @Neu

Ik kan het topic met jouw compliment ook doorgeven aan Daphne: ik heb dan in ieder geval jouw postcode en huisnummer nodig. Op basis daarvan kan ik jouw klantgegevens opzoeken en achterhalen welke Daphne dit mooie compliment in ontvangst mag nemen! Je mag deze gegevens noteren in jouw forum profiel en hier een seintje geven als je dat gedaan hebt, dan ga ik ermee aan de slag!