Compliment voor KPN monteur Gerrit

  • 22 February 2024
  • 5 reacties
  • 111 keer bekeken

Reputatie 2

Ik wil hierbij nogmaals onze welgemeende complimenten doorgeven aan jullie monteur, Gerrit  Sch.......die vandaag 3x bij ons thuis is geweest, geen pauze heeft genomen en in zijn eigen tijd terug kwam met toestemming van zijn leidinggevende om ons te helpen met een probleem wat eigenlijk de taak was geweest van Odido, waar wij ruim 2 weken zonder internet zaten en zij steeds de schuld bij een ander neerlegde. Jullie superrrrr held Gerrit heeft ons zo enorm geholpen om ons vandaag aangesloten te krijgen op het KPN netwerk terwijl dit eigenlijk pas in maart zou ingaan. Wij zijn zo enorm blij hiermee. Wat een kanjer, zo gedreven en zo'n warm persoon en zo kundig. Echt een vakman die zijn werk verstaat en er ook nog plezier in heeft.  Wat zullen jullie trots zijn om hem in dienst te hebben. 

Hartelijke groeten van een zeer tevreden klant

Rob en Ingrid Garnier 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @IngridGarnierBergman en welkom bij de KPN Community! Wat ontzettend lief dat jullie het compliment hier delen. 😄 Hij klinkt inderdaad als een kanjer. Super dat hij jullie zo enorm geholpen heeft! Ik wil jullie compliment graag aan hem doorgeven. Wil je je forumprofiel aanvullen met je adresgegevens? 

Dan kan ik zien om welke Gerrit het precies gaat en geef ik, met jouw toestemming, dit compliment aan hem door. 💚

Reputatie 7
Badge +6

Complimenten zijn superleuk om te lezen, maar ook geweldig om te delen.

Goed bezig @Sanne van KPN 🤗

Reputatie 2

Hi @IngridGarnierBergman en welkom bij de KPN Community! Wat ontzettend lief dat jullie het compliment hier delen. 😄 Hij klinkt inderdaad als een kanjer. Super dat hij jullie zo enorm geholpen heeft! Ik wil jullie compliment graag aan hem doorgeven. Wil je je forumprofiel aanvullen met je adresgegevens? 

Dan kan ik zien om welke Gerrit het precies gaat en geef ik, met jouw toestemming, dit compliment aan hem door. 💚

Ik heb mijn gegevens aangevuld en dit compliment mag zeker aan hem worden doorgegeven. 

Reputatie 7
Badge +17

Super @IngridGarnierBergman! Ik heb hem gevonden en het compliment doorgegeven. 😁 Nogmaals dank voor het aanmaken van dit topic! Heel erg leuk om complimenten te lezen en door te geven. 

Reputatie 2

Heel erg bedankt🥳

Reageer