dubio

Dubio op donderdag 23 maart 2023

  • 23 March 2023
  • 12 reacties
  • 127 keer bekeken
Dubio op donderdag 23 maart 2023
Reputatie 7
Badge +20

Het is weer tijd voor een dubio!

 

Welke optie vind jij het minste van 2 kwaden en waarom dan wel?

 

Optie 1:

Waar je ook gaat wonen, je huis heeft dunne muren en er woont altijd iemand naast je die dagelijks fanatiek viool speelt zonder daar talent voor te hebben

 

 

 

 

 

 

of

Optie 2:

Je kunt niet meer gewoon gaan praten maar moet alles wat je wil zeggen voor élke zin aankondigen door 5 tonen te blazen op een blokfluit 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Ik pak de tagmachine er even bij: 

@Alex_P  @Alexandra  @Erik_  @Erwin_  @Maja_ @Marcia_ 

@Rutger_  @Thomas    @Dennis Schreve  @Chrizziey 

@Henk2304 @huistijger  @JanD @Joep1965 @Nick83  @Noordzee 

@RBxx  @Jasper @Bart_Z @Jeroen_dB @Hoopvol @Ron  @Willy22 

 @Anneke-Anna @Denise_@GeSp  @Bram_  @Shyrin_  

@joop2011 @Raymondt  @Vikash @NHendriks 

 @Ik_Combineer @Katana321  @Jeroen Ruiter @HansaanZet 

@Sanne_M @Paul_  @wjb  @Remco_ @JanZ_  @Joris62 

@cornelis48 @Frenk_@Liesbeth_@Annemarie_@JanZ_ 
@driemaster @martijn197108 

Reputatie 7
Badge +17

Ik ga voor optie twee want dat lijkt me hilarisch. Zeker als ik zelf mag bepalen welke 5 tonen. Plus ik praat al in erg lange zinnen dus dat wordt weinig gefluit. 

Reputatie 7
Badge +9

Ik ben toch niet zo'n prater, dus doe mij maar optie twee. Dat is dan die optie met de minste overlast voor iedereen.

Reputatie 7

Als ik het aapje erbij krijg om op de blokfluit te blazen kies ik ook voor optie 2 🐵

Er zijn nu veel werkzaamheden om me heen, ik heb daar al meer dan genoeg van. Er hoeft niet nog zo'n violist bij.

Reputatie 7
Badge +17

Met omgevingsgeluid slaap ik niet. Ik kan door tinnitus geen oordopjes in om geluid te dempen zonder gek te worden. 

Dus sowieso dat ik super goed blokfluit leer spelen. En ieder gesprek inluid met een vrolijk deuntje. 

Reputatie 7
Badge +21

Ik kies voor optie 3

Ik zing een deuntje met mijn katten als achtergrondkoor.
Lijkt me een geweldig idee om vervelende buren weg te jagen.
Alhoewel….. ik heb alleen maar prettige buren...

Reputatie 7
Badge +28

Optie twee dan maar. 

Met optie één heb je geen leven meer….

 

Reputatie 7
Badge +16

Optie #1 ;) Koptelefoon met noice cancelation is een mooie oplossing. Daarnaast kan ik altijd meer isolatiemateriaal plaatsen.  😉 Devil is in de details, er staat dagelijks maar niet voor hoe lang. Met 10 minuutjes per dag kan ik prima leven. 

 

Optie #2 is nogal een issue voor mijn werk en ik ben bang dat ik dan geen klanten meer kan behouden ;) 

Reputatie 7
Badge +24

Ik ga voor optie 2. De buren waren aan het klussen tijdens de lockdown en dat was niet te genieten. Dan maar een beetje blazen op een fluit. 

Reputatie 7
Badge +16

Ja, jeetje… optie 2 dan maar…

Lekker hard en vals (blazen) ook. Er zullen mensen zijn, die zullen beweren dat mijn stemgeluid/ zang nu al zo klinkt. Maar die weten een goede, intense en warme klankkleur niet op waarde in te schatten 😋😅.

Reputatie 7
Badge +20

De goede, intense en warme klankkleur van Shyrin haar stemgeluid (wel eens gehoord, zal in combinatie met een blokfluit echt fenomenaal zijn 👌🏼🎶🎺) heeft mij over de streep getrokken: @Shyrin_ aan jou de eer om ons volgende week donderdag te verblijden met een dubio of dwaling!

Reputatie 7
Badge +15

Optie 1 heb ik nu, alleen dan met trompet. Omdat ik dus weet hoe storend dat kan zijn kies ik absoluut voor optie 2.