Dwaling op donderdag 29 februari 2024

  • 29 February 2024
  • 19 reacties
  • 162 keer bekeken
Dwaling op donderdag 29 februari 2024
Reputatie 7
Badge +16

Eens om de vier jaar telt de maand februari 29 in plaats van 28 dagen: vandaag is de dag! We vieren het met een spelletje op donderdag 😃!

We hebben op kantoor een voorraadpot en hoewel het nog lang geen Pasen, is de pot al wel gevuld met paaseitjes:

 

De vraag van deze week: raad eens hoeveel paaseitjes er in deze voorraadpot zitten? 


19 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ik denk 120.  Al zitten er op dit moment al een stuk minder in😂🐰

Reputatie 7
Badge +28

Ik ga voor iets meer: 163

Reputatie 7
Badge +19

Ik was bij de telling van de eitjes, dus zal niet deelnemen. Ben uiteraard wel gewoon omkoopbaar 😁

Reputatie 7

De pot is nog maar halfvol nu zelfs. Ik denk dat de pot begon met 99 eitjes.

Reputatie 7
Badge +10

1)) Mijn gok is 90 eitjes in de pot.

2)) Wat moet ik @Jeroen van KPN betalen om hem om te kopen, om hem te laten vertellen wat het aantal eitjes in de pot is ?

Reputatie 7
Badge +20

Volgens mij zitten er inmiddels nog maar een stuk of 20 in

Reputatie 7
Badge +9

We zijn nu 23 minuten verder na het laatste bericht, dus ik gok dat ie nu leeg is.

Reputatie 7
Badge +12

Ik denk dat er 76 in zitten. 👻

Reputatie 7
Badge +30

Ik denk dat we begonnen met 199 eitjes.

Reputatie 7
Badge +10

Ssssht. Niet verder vertellen maar ik heb de pot met eitjes gestolen en opgegeten. Heb niet geteld hoe veel eitjes er in zaten. Smaakten wel heerlijk hoor !!!!!!!!!!   ;-)  LOL.

Reputatie 7
Badge +10

Ik denk en gok, dat er 100 paaseitjes 🐣🐣in de pot zaten, tijdens de beginstand en het plaatsen van deze Dwaling.

 

Reputatie 7
Badge +16

Ssssht. Niet verder vertellen maar ik heb de pot met eitjes gestolen en opgegeten. Heb niet geteld hoe veel eitjes er in zaten. Smaakten wel heerlijk hoor !!!!!!!!!!   ;-)  LOL.

Haha! 🤣

Een tussenstand:
 



 

Reputatie 7
Badge +9

wat was er zo bijzonder aan de oranje en de gouden, dat vooral die 2 kleuren er tussenuit gevist zijn? 😋

Reputatie 7
Badge +30

Oranje was salted caramel, goud de witte chocola. Die zijn populair hier 😄

Reputatie 7
Badge +10

Oranje was salted caramel, goud de witte chocola. Die zijn populair hier 😄

Ik ben vooral verslaafd aan pure chocolade 😛, dus als ik bij deze pot met paaseitjes kon, waren alle rode 🔴 er inmiddels ook uitgevist.

Reputatie 7
Badge +30

Die is hier juist minder populair, behalve bij onze teamleider, dus vis maar een end weg 😁

Reputatie 7
Badge +16

Tijd voor het antwoord… 🥁

Er zaten 167 paaseitjes in de pot! Ondertussen is de pot al 3 keer aangevuld… 🙈

Reputatie 7
Badge +9

dan zat @Noordzee er met maar 4 naast, netjes :)

Reputatie 7
Badge +16

Haha, ja!

Als iemand zich vrij voelt om de volgende Dubio of Dwaling te verzorgen… Pak het podium! 

Reageer