Eurovisie Songfestival screenshot spel

  • 7 May 2024
  • 31 reacties
  • 423 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +16

Het Eurovisie Songfestival spel: vind zoveel mogelijk zenders en maak er een screen van.

Voorzien van naam zender en land.

Ik begin:

Nederland NPO1

België VRT 1

België TIPIK

Nederland/Vlaanderen BVN

Luxemburg: RTL

Duitsland ONE

Verenigd Koninkrijk BBC ONE

Italië RAI 2

Portugal RTP

Polen TVP

Armenië Armenia 1

Spanje TVE

Slovenië TV Slovenija 1

Denemarken DR1

Zweden SVT1

IJsland RUV

Zwitserland SRF Zwei

Zwitserland RSI LA2

Zwitserland RTS 2

Ierland RTÉ ONE


31 reacties

Badge +2

Waarom ?🙈

Reputatie 7
Badge +9

Ik begin:

 

Je hebt hem ook meteen uitgespeeld 😅

Reputatie 7
Badge +16

Ik begin:

 

Je hebt hem ook meteen uitgespeeld 😅

Nog niet alle zenders zijn toegevoegd, het Australische SBS mist nog, Frankrijk en nog heel veel oostblok landen. Ook Noorwegen ontbreekt nog.

Reputatie 7
Badge +16

Waarom ?🙈

Omdat ik het fascinerend vind om hetzelfde programma in heel Europa (en erbuiten) op alle nationale zenders te kunnen zien. Dat komt niet vaak voor, hooguit met een WK finale voetbal. Maar elk jaar dus het songfestival. Donderdag en zaterdag kans de rest aan te vullen.

Reputatie 7
Badge +12

Op mijn tv ontvanger heb ik een hoop kanalen… Zal morgen tijdens ESF eens even Hindi en Turks pakket bekijken. Alleen kan daar geen screenshot van maken natuurlijk.

Reputatie 7
Badge +16

Op mijn tv ontvanger heb ik een hoop kanalen… Zal morgen tijdens ESF eens even Hindi en Turks pakket bekijken. Alleen kan daar geen screenshot van maken natuurlijk.

Je kan een foto van je tv maken

Reputatie 7
Badge +28

Ik begin:

 

Je hebt hem ook meteen uitgespeeld 😅

Nog niet alle zenders zijn toegevoegd, het Australische SBS mist nog, Frankrijk en nog heel veel oostblok landen. Ook Noorwegen ontbreekt nog.

Ik ben de komende dagen niet thuis, dus ik kan niet meedoen. 
 

Maar Oostenrijk, Griekenland, Cyprus, Malta etc. zijn ook nog kansen. 

Reputatie 7
Badge +19

Wat een leuk idee @Giant2000! Ben benieuwd of het de community lukt, van alle zenders een screenshot te kunnen plaatsen. 

Reputatie 7
Badge +16

Probeer indien mogelijk het zenderlogo en het deelnemende land (links onderin) duidelijk in beeld te brengen.

Aanvullingen zal ik proberen in de topic starter te plaatsen

Reputatie 7
Badge +16

Oostenrijk: ORF 1

Noorwegen: NRK

Finland: YLE

Reputatie 7

Ha, wat leuk! Ik heb niet zoveel zenders, dus ik kan niet meedoen. Maar als Songfestival liefhebben vind ik het wél leuk om te zien hoeveel het uitzenden :D

Geen screenshot. 

Maar via BBC ONE is het geluid het beste. En ook niet die tenen krommende woordgrappen. 

Reputatie 7
Badge +12

Andere zenders spelen geen efs af. YouTube wel en die zag ik er nog niet bij staat.

 

Reputatie 5
Badge +3

omdat het leuk is Australië via VPN:

 

Reputatie 7
Badge +16

Volgens de officiële website zijn dit de uitzend gerechtigden:

We zijn al een mooi eind.

Reputatie 7
Badge +16

Cyprus - PIK

Estland - ERR

11 mei, 12:30

Joost Klein, Nederland, doet niet mee aan de finale. Hij is gediskwalificeerd. 

Wie kijkt er nog vanavond? Ik niet. Vind het toch altijd al een ergernis dat je niet op je eigen land mag stemmen. Al was dat ook dit jaar niet veel soeps. Letland heeft een mooie ballad. 

Avond tros moet maar een claim neerleggen bij Klein. 

Reputatie 5
Badge +3

 

Avond tros moet maar een claim neerleggen bij Klein. 

of bij de EBU 

Dat ook.

Reputatie 7
Badge +9

 

Avond tros moet maar een claim neerleggen bij Klein. 

of bij de EBU 

Er is niet precies bekend wat er heeft plaatsgevonden, maar als de Zweedse politie mensen aan het verhoren is en dus onderzoek doet en gediskwalificeerd is dan zal Joost zo iets ernstig moeten gedaan hebben wat niet door de beugel kan. 

Als een strafbaar feit bewezen wordt, moet er inderdaad een claim bij Joost worden neergelegd vind ik. Dan staat het EBU volledig in zijn recht.

Reputatie 7
Badge +6

Of Nederland wel of niet meedoet, ik kijk vanavond gewoon naar het songfestival. Zit er helemaal klaar voor. Ongeacht wat er allemaal gaande is. Anders was de show wel afgeblazen. 

Reputatie 7
Badge +7

Ik ben benieuwd of en hoe het publiek vanavond gaat reageren in deze live-show. En hoe het gaat bij het live uitdelen van de Nederlandse punten.

Reputatie 7
Badge +7

Ik vind trouwens het statement van de EBU een beetje bijzonder. Want wat als uit het officiële onderzoek blijkt dat er niets, weinig of niets-strafbaars is gebeurd? Gaan ze dan dingen terugdraaien of zo?

Was het daarom niet beter geweest om Joost Klein niet live te laten optreden (en desnoods naar huis sturen) en wel het eerder opgenomen filmpje te laten zien? Zodat Nederland op die manier toch meedoet.

Ik denk dat de hele situatie voor de EBU in alle opzichten een drama en een spagaat is. 

Reputatie 7
Badge +28

San Marino RTV San Marino HD 

Reputatie 7
Badge +28

Azerbeidzjan Ictimai TV 

Reageer