Feestje organiseren

  • 8 March 2024
  • 10 reacties
  • 182 keer bekeken

Badge

Hallo Allen,

 

Via deze weg zou k graag met KPN en Ziggo een feestje willen organiseren.

 

Groet, Juraini


10 reacties

Reputatie 7
Badge +8

 

@juraini

Oeh, leuk! Een feestje! 🎉

Welke locatie heb je in gedachten, en wie nodig je precies uit? Bij KPN alleen al werken +/- 12.500 mensen, en bij Ziggo +/-  8.000 mensen. 

Zeg maar +/- 20.000 mensen. Dit past al niet eens in het Ahoy met een capaciteit van +/- 16.000 mensen, en het Ziggo Dome kan ongeveer 17.000 mensen aan, dus die kan je ook vergeten. Dus dan moet je denk ik een stadion afhuren. 

Wat wordt het programma? Is daar al iets over bekend?

Reputatie 7
Badge +9

Als we het nou met alle klanten doen, dan kan dat wel op 27 april. ‘s Avonds vuurwerk!

Reputatie 7
Badge +8

Als klanten uitgenodigd worden, dan wil ik er ook bij zijn. 😃

Badge

 

@juraini

Oeh, leuk! Een feestje! 🎉

Welke locatie heb je in gedachten, en wie nodig je precies uit? Bij KPN alleen al werken +/- 12.500 mensen, en bij Ziggo +/-  8.000 mensen. 

Zeg maar +/- 20.000 mensen. Dit past al niet eens in het Ahoy met een capaciteit van +/- 16.000 mensen, en het Ziggo Dome kan ongeveer 17.000 mensen aan, dus die kan je ook vergeten. Dus dan moet je denk ik een stadion afhuren. 

Wat wordt het programma? Is daar al iets over bekend?

Hallo @AriënC ,

 

Je weet toch wel dat k met mijn verstandelijke beperking een internetradiostation run, dan nodig k me luisteraars uit en mijn kennissen en vrienden.

 

Groet, Juraini

Reputatie 7
Badge +8

Ja, dat kan je doen, maar je weet ook toch wel dat promoten op dit forum niet is toegestaan? 😉

Badge

Oké

Reputatie 7
Badge +7

Als klanten uitgenodigd worden, dan wil ik er ook bij zijn. 😃

Dat kan  @AriënC , vul daarvoor je forum profiel volledig in en schrijf in het 'Over mij" veld: "ik wil wel feest". Vergeet niet om t.z.t. je eigen🥛🍷mee te nemen, het moet wel een Green Party worden.

Neem ook vooral je KPN pet mee. Je moet je immers kunnen onderscheiden tussen al dat Ziggo gespuis. Het dragen van dubbele petten is op deze feestdag verboden, dit ‘gedraag’ heeft in het verleden al genoeg verwarring veroorzaakt. Aan één toren van Babel hebben we meer dan genoeg!

Reputatie 7
Badge +28

 

@juraini

Oeh, leuk! Een feestje! 🎉

 

Wat wordt het programma? Is daar al iets over bekend?

Hallo @AriënC ,

 

Je weet toch wel dat k met mijn verstandelijke beperking een internetradiostation run, dan nodig k me luisteraars uit en mijn kennissen en vrienden.

 

Groet, Juraini


Voor sommige forumleden (die geen winstoogmerk hebben) mag er best wel iets gepromoot worden. 
 

Dit is zijn internetradiostation: 

https://onlineradiobox.com/nl/juraini/?cs=nl.juraini

Reputatie 4
Badge +2

Als klanten uitgenodigd worden, dan wil ik er ook bij zijn. 😃

Dat kan  @AriënC , vul daarvoor je forum profiel volledig in en schrijf in het 'Over mij" veld: "ik wil wel feest". Vergeet niet om t.z.t. je eigen🥛🍷mee te nemen, het moet wel een Green Party worden.

Neem ook vooral je KPN pet mee. Je moet je immers kunnen onderscheiden tussen al dat Ziggo gespuis. Het dragen van dubbele petten is op deze feestdag verboden, dit ‘gedraag’ heeft in het verleden al genoeg verwarring veroorzaakt. Aan één toren van Babel hebben we meer dan genoeg!

Hallo Allen,

 

Via deze weg zou k graag met KPN en Ziggo een feestje willen organiseren.

 

Groet, Juraini

 

zet je dit bericht ook nog de ziggo communily  ? 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @juraini! Wat een leuk ideeeee. 💚 Zeker met dit mooie weer krijg ik ook zin in feestjes! 

Meewerken aan een feestje kunnen we helaas niet, maar als je ideeën uit wilt wisselen hier dan kan dat. Zo te zien is de community hier al enthousiast. 🤪
Ik weet niet wat het thema van het feestje gaat zijn, maar als je het samen met KPN en Ziggo wilt doen dan

Neem ook vooral je KPN pet mee. Je moet je immers kunnen onderscheiden tussen al dat Ziggo gespuis. Het dragen van dubbele petten is op deze feestdag verboden, dit ‘gedraag’ heeft in het verleden al genoeg verwarring veroorzaakt. Aan één toren van Babel hebben we meer dan genoeg!

Is dit een heel goed beginpunt. 😁 Of gewoon groen en oranje dresscode.

Bij KPN alleen al werken +/- 12.500 mensen, en bij Ziggo +/-  8.000 mensen. 

Zeg maar +/- 20.000 mensen. Dit past al niet eens in het Ahoy met een capaciteit van +/- 16.000 mensen, en het Ziggo Dome kan ongeveer 17.000 mensen aan, dus die kan je ook vergeten. Dus dan moet je denk ik een stadion afhuren. 

Hierop inhakend, ik maak zelden mee dat zelfs bij een teamuitje van ongeveer 20 man iedereen aanwezig is, dus Ziggo Dome moet prima werken. Denk dat we minstens 3000 afhakers wel mee kunnen nemen in de berekening. 😉

Reageer