Beantwoord

Goede hulp vanuit KPN na een storing!

  • 12 February 2024
  • 1 reactie
  • 35 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo, zaterdag was er een storing in ons postcodegebied. Gelukkig weer snel verholpen. Bij ons werkte alles prima, maar servicelampje bleef branden. Gezocht op kpn wat te doen...ook dat hielp niet. Vanmorgen maar even gebeld en jullie medewerker, helaas ben ik zijn naam vergeten, heeft uiteindelijk van jullie kant af ons modem weer herstart. En...groen licht. Echter na een kwartier had ik geen internet meer op tablet en zag dat ik een heel ander wifi netwerk had. Dit is vorig jaar een keer gebeurd en 2 dagen geen tv etc, dus: bellen maar weer. Ik, 69, word hier altijd een beetje zenuwachtig van. Ramona heeft ons toen super goed geholpen en uiteindelijk hadden we ons eigen wifi adres weer! Dank je wel ramona voor je hulp. Dus weer een blije klant. Groetjes Jan en margo

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 13 February 2024, 15:58

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Margolletje, welkom op onze community! Bedankt voor je compliment! Ik zal mijn collega's opzoeken en het doorgeven! 😊

Reageer