Beantwoord

Hoe kan ik vastgoed van KPN aankopen?

  • 27 September 2023
  • 13 reacties
  • 329 keer bekeken

Badge

Ik zou graag vastgoed willen kopen wat in eigendom is van KPN.

U kunt mij bellen op 06-********

Met vriendelijke groet,

Simon Paap

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door PeterG 2 October 2023, 17:29

Bekijk origineel

13 reacties

Hoi @Simon Paap .  Welkom op het forum.

Je valt met de deur in huis, lees ik. Wat wil je precies kopen? Ik heb wat meer context nodig. 

Badge

Goedeavond Erwin,

Ik zou graag een leeg transformatie huisje willen overnemen die al 30 jaar leeg staat. Ik zou u een mail kunnen sturen met alle documentatie van het transformatie huisje als dat handiger is.

 

Met vriendelijke groet,

Simon Paap

 

Badge

 

Haal ff je telefoonnummer weg in je bericht en plaats dat in je forumprofiel, Simon. 

Het forum kan echt wereldwijd gelezen worden, ook als men niet is ingelogd.

Het profiel kan alléén door het kpn moderator team worden ingezien. Dit items waar privé bij staat.

https://forum.kpn.com/settings/profile

Bericht bewerken binnen uur na plaatsing via de 3 puntjes onderaan.

Badge

Transformatie huisje staat langs de kamerlingh onneslaan naast garagebox 69.

Reputatie 5
Badge +1

Je noemt geen plaatsnaam.

Vaak betekent dat Amsterdam, klopt dat?

Badge

.

Reputatie 5
Badge +1

Dank voor de aanvulling, maar ik kan je ook niet helpen. Ik denk wel dat de mensen van KPN die hier iets over te zeggen hebben niet op dit forum aktief zijn.

Reputatie 7
Badge +8

Ik ben benieuwd waarom je over een 'transformatiehuisje' spreekt? En hoe weet je dat KPN de beheerder is? Als ik aan transformatorhuisjes denk, denk ik aan stroomvoorziening. 

 

@Simon Paap

Heb je al eens met de magische woorden "KPN Real Estate” gezocht op Google? Hier kom je als het goed is n.l. minimaal één (1) persoon tegen die gaat over de vastgoed van KPN.

 

Kans is overigens klein dat KPN direct aan geïnteresseerden verkoopt, vaak gebeurt dit alleen via tussenpartijen om op die manier een zo hoog mogelijk bod te krijgen.

Badge

@Wim27  ik kan alleen via dit formulier contact leggen met KPN.

@AriënC Via het kadaster en een medewerker van Alliander heb ik diverse informatie mogen ontvangen. Deze informatie wil ik uiteraard het liefst 1 op 1 delen met een medewerker van KPN.

Reputatie 7
Badge +8

Alliander is een stroommaatschappij. Hangt er een bordje aan wat naar KPN verwijst? Zo niet vrees ik dat dit geen KPN huisje is. Ook vraag ik me af waarom je over een 'transformatiehuisje' spreekt?

Ik denk eerder dat dit travohuisje is geweest, van een stroomleverancier. 

Neem anders contact op met KPN Netwerk (En dus géén KPN). Die weten precies wat van KPN is en wat niet. 

@Wim27  ik kan alleen via dit formulier contact leggen met KPN.

@AriënC Via het kadaster en een medewerker van Alliander heb ik diverse informatie mogen ontvangen. Deze informatie wil ik uiteraard het liefst 1 op 1 delen met een medewerker van KPN.

Ik werk voor KPN de provider.  Ik heb natuurlijk wel een grote database met andere afdelingen die ik kan mailen en ik wil best voor je rondvragen. Maar of het iets oplevert kan ik niet beloven.

Ik stuur je via privébericht even een mail adres waar je alle relevante informatie naartoe kunt sturen. 

Reageer