Beantwoord

Afstandsbediening Digitenne kapot

  • 30 April 2023
  • 3 reacties
  • 39 keer bekeken

Reputatie 2

Gisteren op de camping digitenne aangesloten. De afstandsbediening werkt helaas niet. andere batterijen ook niet. Nog twee weken weg is het mogelijk een afstandsbediening naar de camping te sturen!

icon

Beste antwoord door Noordzee 30 April 2023, 13:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Jan 1958 ,

Dat is wel mogelijk. Een moderator kan jou gratis een nieuwe afstandsbediening sturen. Er is momenteel echter wel een wachttijd van drie tot vier dagen op het forum.   

Ik adviseer je eigenlijk om een bezoekje te brengen aan de KPN-winkel in de regio van jouw camping. Daar hebben ze die wel op voorraad liggen. En dat is sowieso de snelste oplossing. 

Je kunt eventueel ook 0800-0402 bellen. 

 

Lukt dat allemaal niet of duurt het jou te lang?  Dan kan het ook nog (tegen betaling) via deze website: 

https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/1218296/afstandsbediening-voor-de-digitenne-ontvanger/?soPos=725

 

(Reactie aangepast op 1-5-2023)

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Jan 1958, ik zie dat je al perfect op weg geholpen bent door @Noordzee. Ik hoop dat je er daarmee uit gekomen bent, een afstandsbediening die niet werkt is niet handig natuurlijk. Als je vragen hebt, laat het dan gerust weten.

Een snelle globale test kun je doen doen door met een digitale camera naar het zend “lampje” een ledje dus te kijken van de AB.
Als die niet knippert als je een knop indrukt op de AB dan is het niet goed. In veel gevallen is het toch een batterij die niet goed zit, geoxideerde contact, een beetje schoon schrapen, veertje uitrekken, sommige cellen (batterijen) hebben een kortere + pool “tegenwoordig”.
De cellen ronddraaien in de AB kan ook al helpen.