Beantwoord

Digitenne ontvangers kwijt, wat nu?

  • 5 November 2023
  • 7 reacties
  • 154 keer bekeken

Ik had in mijn sta caravan 2 digitenne kastjes. Ben een aantal jaar niet op de camping geweest ivm persoonlijke omstandigheden. Toen we in de zomer gingen, bleken de kastjes +antenne gestolen te zijn uit de caravan.  Ik weet niet wanneer dat gebeurd is. En nu? Ik kan deze dus niet meer retour sturen. Aangifte kon ik niet doen omdat ik niet weet wanneer het gebeurd is.

icon

Beste antwoord door Noordzee 5 November 2023, 07:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Chamyra ,

Zijn de abonnementen al opgezegd? Je kunt morgen vanaf 8.00 met KPN hierover bellen via 0800-0402. De kans is aanwezig dat je een bedrag moet betalen voor die twee huurontvangers. De hoogte van dat bedrag weet ik niet, maar de waarde is beperkt: enkele tientjes per ontvanger. De antenne hoeft sowieso niet terug naar KPN, dus daar zal geen geld voor gerekend worden. 

Ben een aantal jaar niet op de camping geweest

Dat is vervelend, maar niet onoverkomenlijk. Hoeveel is “een aantal jaar”. Waren dit al kastjes van het nieuwe systeem? Loopt je Digitenne abonnement nog? (dan is de dief daar heel blij mee...). BEL KPN om het op te zeggen, zie boven.

 

Je had ze ook mee naar huis kunnen nemen om ze daar (bv extra tv's) te gebruiken. Het werkt landelijk.

Kastjes zijn van 2016 en 2019 en de abbo's lopen inderdaad nog. Ik zal ze gaan stopzetten. Bedankt voor de info.

Reputatie 7
Badge +28

Graag gedaan 👍

Kastjes zijn van 2016 en 2019

Een kastje van 2016 zal zeker niet meer werken ondanks abonnement. Want tussen oktober 2018 en juli 2019 is het uitzendsysteem gewijzigd.

Kastjes zijn van 2016 en 2019

Een kastje van 2016 zal zeker niet meer werken ondanks abonnement. Want tussen oktober 2018 en juli 2019 is het uitzendsysteem gewijzigd....…

 

Dus het kastje van 2019 is nog wel bruikbaar dan? Maar die kan ik niet meet terug sturen. Moet ik dan gaan betalen voor een nieuwe ontvangen? 

Dus het kastje van 2019 is nog wel bruikbaar dan?

Als dat van vóór de wijziging nog is, dus een grijs kastje, dan niet. Het ‘nieuwe’ zwarte kastje wel.

Maar die kan ik niet meet terug sturen. Moet ik dan gaan betalen voor een nieuwe ontvangen? 

Als je het digitenne abonnement opzegt dan niet natuurlijk.