Beantwoord

Digitenne staat ineens op satelliet in plaats van antenne

  • 13 September 2023
  • 5 reacties
  • 84 keer bekeken

Digitenne staat opeens op sateliet en niet antenne? Hoe zet je dat terug?

icon

Beste antwoord door Noordzee 13 September 2023, 18:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Eh, welke ontvanger heb je dan? Want met die van kpn (zxv7200 of rbx2800) is dat onmogelijk.

Bij een televisie:

Kies de juiste source, bv Philips televisie:

TV KIJKEN
antenne

 

Rebox van Digitenne. Zegt dat je wat? Dank!

De RBX 2800. 

Maar die heeft bij mijn weten helemaal geen satelliet ontvangst aan boord. Heeft er niet eens zo'n speciale antenne aansluiting voor.

Dus dat die dan op satelliet staat ben ik in al die jaren nog niet tegen gekomen. 

Staat de tv nog wel op de goede ingang?

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Peterbaijens ,

Kijk eens in het menu van jouw TV of je de goede ingang hebt gekozen. Dat kun je doen met de afstandsbediening van jouw TV.
 

Bv HDMI 1 of HDMI 2. En ik neem aan dat je de kabel heb gecheckt. In mijn TV kan ik via het menu ook voor Satelliet kiezen of voor Antenne. Maar jij zal de Rebox op één van de HDMI-ingangen hebben aangesloten. 

Ik neem verder aan dat jouw Rebox wel stroom krijgt, dus dat de ontvanger het wel doet. 
 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Peterbaijens ,

Kijk eens in het menu van jouw TV of je de goede ingang hebt gekozen. Dat kun je doen met de afstandsbediening van jouw TV.
 

Bv HDMI 1 of HDMI 2. En ik neem aan dat je de kabel heb gecheckt. In mijn TV kan ik via het menu ook voor Satelliet kiezen of voor Antenne. Maar jij zal de Rebox op één van de HDMI-ingangen hebben aangesloten. 

Ik neem verder aan dat jouw Rebox wel stroom krijgt, dus dat de ontvanger het wel doet. 
 

@Peterbaijens 

Hoe ver ben je gekomen?