Beantwoord

Digitenne toevoegen aan Internet en TV abonnement

  • 7 May 2020
  • 42 reacties
  • 2405 keer bekeken

Reputatie 2

 

Ik heb een totaalpakket van KPN (TV, Internet, telefoon).! Nu wil ik voor op de camping digitenne aanschaffen.
Ik kan niet zo snel terugvinden wat voor mij de kosten zijn, of geld voor mij ook het standaard tarief 

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 7 May 2020, 11:43

Bekijk origineel

42 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Witte mim . Welkom op het KPN Forum. Je kan een Digitenne ontvanger aan jouw Internet en TV abonnement toevoegen in Mijn KPN. In MijnKPN kies je als eerste voor ‘Extra opties wijzigen of toevoegen’ en onder ‘Televisie’ voeg je een Digitenne ontvanger toe aan het abonnement.

Normaal gesproken betaal je alleen maar voor de ontvanger (€5,-) wanneer je ook iTV op hetzelfde adres afneemt. Helaas zit er op dit moment een foutje in onze systemen waardoor je ook de abonnementskosten (€17,-) in rekening wordt gebracht. We werken aan een oplossing en verwachten na 4 juni dit probleem verholpen te hebben. Dus als het nog even kan wachten, dan kan je het beste na 4 juni deze wijziging doorvoeren in MijnKPN. 

Reputatie 2

Dankjewel voor het antwoord,helaas is onze vakantie dan voorbij

Reputatie 7
Badge +21

@Witte mim Wanneer ga je dan op vakantie en ben je van plan om het na jouw vakantie (na een maand) op te zeggen?

Reputatie 7
Badge +28

@Witte mim

Dan gewoon nu meteen die Digitenne-ontvanger aanvragen via Mijn KPN of via 0800-0402.

KPN kan dan een handmatige correctie boeking maken. Vikash kennende regelt hij dat wel voor jou.
 

Na afloop van jouw vakantie kun je op dezelfde manieren weer jouw abonnement terugzetten naar geen extra Digitenne-ontvanger.  

Reputatie 7
Badge +21

@Noordzee Inderdaad, vandaar ook mijn vraag. :wink:

@Witte mim Ik kan de (extra) kosten hiervan voor je vergoeden. Mocht je de Digitenne ontvanger in het abonnement willen houden na 4 juni, dan kunnen moeten we na deze datum d.m.v een wijziging weer de korting toevoegen zodat je geen abonnementskosten betaald voor Digitenne omdat je al een iTV abonnement afneemt. @Witte mim Laat je mij weten wat je wilt?

Reputatie 2

Hoi ik wil het wel proberen voor een half jaar of zo. Is dat ook mogelijk? Ik hoor het wel Mvg Mary

Reputatie 7
Badge +28

@Witte mim

Per wanneer moet het abonnement dan ingaan?

Je kunt het maandelijks opzeggen. Dat moet je wel zelf doen. Je kunt niet van te voren aangeven dat het voor zes maanden moet gelden. 

Reputatie 2

Wat worden dan de kosten en wanneer krijg ik dan het kastje. Liefst vanaf vrijdag want dan gaan we op vakantie

Reputatie 7
Badge +28

Het kost jou naar vijf euro per maand. 
Ik hoop dat @Vikash morgen werkt, want anders gaat het niet lukken om de ontvanger op tijd bij jou te krijgen. 

 

Reputatie 7
Badge +21

 

Je kan een Digitenne ontvanger aan jouw Internet en TV abonnement toevoegen in Mijn KPN. In MijnKPN kies je als eerste voor ‘Extra opties wijzigen of toevoegen’ en onder ‘Televisie’ voeg je een Digitenne ontvanger toe aan het abonnement.

Ik zal de abonnementskosten (€17) voor één maand vergoeden. Je betaald dan alleen maar voor de ontvanger(€5), omdat je iTV afneemt bij KPN. Nadat we de fout in onze systemen hebben hersteld (waarschijnlijk 4 juni) zal ik het weer voor jou wijzigen, zodat je de andere 5 maanden alleen maar voor de ontvanger blijft betalen. 

Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je de Digitenne ontvanger hebt ontvangen?

 

Reputatie 7
Badge +28

@Vikash

Begrijp ik hieruit dat @Witte mim zelf de aanvraag moet doen via Mijn KPN? 

 

Reputatie 7
Badge +21

@Noordzee Inderdaad, dat mag ze zelf doen. Ik denk dat dat het snelste is, omdat ze het vrijdag wil meenemen op vakantie. Ik kan het natuurlijk ook toevoegen aan haar abonnement, maar dan zal @Witte mim haar naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter moeten laten op het KPN Forumprofiel en een berichtje in dit topic. 

 

@Witte mim Waar gaat jouw voorkeur naar uit?

Reputatie 2

Ik bestel hem wel in mijn profiel bvd Mary

Reputatie 7
Badge +21

Dat is goed. Laat je mij weten wanneer je de ontvanger in huis hebt? Als je toch mijn hulp nog nodig hebt tijdens het bestellen, dan weet je mij te vinden. :blush:

Reputatie 2

Dankjewel voor jullie top service 👍🏻

Reputatie 2

Ik heb het besteld 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

Reputatie 7
Badge +21

Op de bevestiging lijkt het erop alsof je een losse antenne hebt besteld. Ik kan in ons systeem niet terug vinden dat je een Digitenne ontvanger hebt besteld. Ik heb geprobeerd om telefonisch contact met jou op te nemen, maar ik kreeg helaas jouw voicemail te horen. Zou je wanneer het jou uitkomt vandaag contact met ons willen opnemen. Dat kan op het nummer 0800 0402(gratis). 

Reputatie 7
Badge +28

@Witte mim

Heb je nog gebeld met 0800-0402?

Want anders komt er geen Digitenne-ontvanger aan maar wel een antenne. 

Reputatie 2

Hoi ja heb ik maa na 38 min werd ik er in een keer uitgegooid ik was er even klaar mee

Reputatie 2

Had contact met Marco die het voor mij na ging kijk

Reputatie 7
Badge +28

@Vikash 

Kun jij in het systeem zien of het nu geregeld is? 

Heb je ‘t wel via MijnKPN gedaan??????

Het is duidelijk niet goed gegaan / gedaan. Volgens mij niet want een Antenne v5 is niet eens via MijnKPN te bestellen… Dit is écht alleen maar een antenne en geen ontvanger.

Log in op MijnKPN en ga naar Producten → middelste kolom Uw extra opties helemaal onderaan: extra opties wijzigen of toevoegen → Televisie. En daar Digitenne ontvanger van 0 naar 1 zetten en bevestigen.

Reputatie 2

Hoi Peter als het goed is moet het gelukt zijn Mvg Mary

Reputatie 7
Badge +28

@Witte mim

Ik hoop het ook. 

Maar voor de zekerheid gaat @Vikash dat nog wel nog even nakijken. 

Stel dat het toch is misgegaan: 

Geef dan even in reactie op dit bericht aan dat je de Digitenne -ontvanger wilt ontvangen en laat jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter in het  KPN Forumprofiel . 

Reputatie 2

Ged

Reageer