Beantwoord

E150 foutcode bij gebruik Digitenne

  • 29 April 2023
  • 3 reacties
  • 36 keer bekeken

Sinds een week foutcode E150 bij digitenne gebruik, alle stappen doorlopen maar werkt nog steeds niet. Facturen gewoon betaald voor digitenne kan zelf de status niet vinden in KPN app. Volgens mij is het probleem de administratie van KPN.

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 3 May 2023, 11:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @FlorisBlaauw ,

Een moderator gaat een activatiesignaal versturen. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Profiel aangepast

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @FlorisBlaauw, zojuist is er een activatiesignaal naar de Digitenne gestuurd.Â