Beantwoord

Hoe kan ik de nieuwe antenne bij Digitenne krijgen?

  • 16 July 2023
  • 4 reacties
  • 50 keer bekeken

Recent hebben wij een nieuw digitenne kastje gekregen. Gelijk mooi over kunnen stappen naar HDMI.

Helaas kregen wij geen nieuwe antenne erbij. 

De combinatie van het nieuwe HDMI kastjecen de oude antenne is niet optimaal. Regelmatig geeft het kastje aan dat er geen ontvangst is en bij het overschakelen naar een andere zender kan je een plaspauze inlassen voordat er beeld en geluid komt.

Als ik het plaatje kijk naar wat KPN nu aanbiedt, dan hoort hier een nieuwe antenne bij.

Hoe kan ik deze erbij krijgen?

Had deze niet gelijk erbij gestuurd zijn?

Hartelijke groet, 

Peter. 

icon

Beste antwoord door Noordzee 16 July 2023, 21:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @PeterY ,

Een moderator gaat jou vast aan een moderne antenne helpen. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer. Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

Daarnaast nog een tip om jouw ontvanger te resetten: 

Ga in het menu eens terug naar de fabrieksinstellingen. 
 

Geef daarna een opdracht uitgebreid zenders zoeken. 

Profiel is aangevuld.

Bedankt. 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @PeterY, een nieuwe antenne komt jouw kant op. Per sms ontvang je alle informatie over de verzending. 

Bedankt,! Sms ontvangen en mijn buurman zal het pakketje ophalen. Zelf verblijf ik nu in het buitenland.