Beantwoord

Mijn digitenne ontvanger is stuk gemaakt door bezoek. Ik wil graag een nieuwe

  • 21 October 2023
  • 5 reacties
  • 87 keer bekeken

Badge

een goede dag

ik had vraagjes 

De eerste vraag is...

ik heb meerdere malen geprobeerd om mijn adres gegevens te wijzigen maar op 1 of andere manier lukte dat niet dus bij deze zou ik graag mijn adres gegevens wijzigen 

Vraag nummer 2

mijn Digitenne ontvanger die is pas geleden gevallen door de visite die heel erg klungelig is..en die heeft voor elkaar gekregen om de antenne aansluitingen (Coax connector)kapot gekregen dus nu constant storing, stil staan beeld/geen onvangst/geluid enz erg irritant...en zekers als je grotere deel op de boot verblijf dus bij deze wou ik graag een nieuwe Digitenne ontvanger aanvragen en dan graag bij mij nieuwe adres bezorgd worden 

 

Met zeer vriendelijk Groet

Capt Manus

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 24 October 2023, 16:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Manusss ,

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Badge

goede @Noordzee  ik heb heb gedaan wat je vroeg

 

Mvg manuel

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Manusss, welkom hier. 

Balen dat de Digitenne ontvanger door de val niet meer doet wat het moet doen. Ik heb dan ook een nieuwe opgestuurd. Je hebt een sms en mail gekregen hoe je de ontvanger kan omruilen. 

Verder kan ik geen adreswijziging doen. Voor je vaste diensten geeft je een verhuizing door. Voor mobiel kan het via MijnKPN. 

Badge

@Bart_Z 

 

Alvast bedankt voor dat je een gezorgd hebt dat er een nieuwe onderweg is 🥳💪🏾

Maar zo als ik al eerder heb aangegeven dat ik al meerdere keren geprobeerd om mijn adres gegevens te wijzigen via de app of site op 1 of andere manier niet lukt maar ik zal het nog 1 x proberen via de app  

 

Mvg Manuel 

Reputatie 7
Badge +20

Ja, maar voor de gegevens voor jouw thuis abonnement moet een verhuizing doorgegeven worden. Dus dan is het handigere even te bellen met 0800-0402.