Beantwoord

Welke buitenantenne Digitenne kan ik het beste bestellen?

  • 13 March 2022
  • 12 reacties
  • 2256 keer bekeken

Deze week wordt Digitenne geleverd, nu weet ik zeker dat er op het betreffende vakantiepark alleen een goede ontvangst is met een buitenantenne.

Mijn vraag is: Welke antenne kan ik het beste bestellen (incl.bevestigingsmaterialen) en waar kan ik deze bestellen?

admin: titel aangevuld ivm vindbaarheid 

icon

Beste antwoord door Noordzee 13 March 2022, 17:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Hallo @JakeGKL kijk in de KPN-webshop via onderstaande link:

https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/tv/digitenne/

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @JakeGKL ,

Je krijgt van KPN tegenwoordig de Funke V6 geleverd bij jouw Digitenne-abonnement.   

Je hebt daarvoor een speciale buitenmontage-beugel en deze is nu nog niet te verkrijgen via de webshop van KPN. 

Een moderator kan jou de speciale Funke V6 buitenmontagebeugel toesturen. 

@moderator : 

Er is dus een Digitenne Antenne beugel V6 UEI beschikbaar. 

Artikelnummer 845050

@JakeGKL

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

 

Wil je de beste buitenantenne die bestaat en ben je bereid om zelf daarvoor te investeren? Koop dan de Funke YagiNX-plus Buitenantenne : 

 

https://digitennes.nl/antennes/443-funke-yaginx-plus-buitenantenne-voor-dvb-t-dvb-t2-8717056977386.html

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag Heren!
Ik ben er even achteraan aan het gaan wanneer we de montageset op onze webshop krijgen. Ik kan hem namelijk niet gratis voor je aanvragen.
@JakeGKL, ik zie dat je hierover gisteren ook met ons gebeld hebt en mijn collega het verzoek heeft ingediend maar die is dus helaas ook afgewezen.
Houd onze webshop vooral even in de gaten, als ik meer weet zal ik hierop terugkomen!

Goedemiddag,

Ik wil er wel voor betalen als ik de montageset maar, als het kan z.s.m. krijg.

Stel dat ik deze antennen zelf koop : 

Funke YagiNX Buitenantenne voor DVB-T / DVB-T2

€ 59,99EAN: 8717056977386

0 1 2 3 4

Met wat voor soort kabel moet deze antenne dan aangesloten worden op de tv ontvanger van digitenne?

Reputatie 7
Badge +28

@JakeGKL 

Ik lees op die website: 

Samen met Funke's unieke LTE INERT-technologie, is deze antenne ook voorzien van geĂŻntegreerde filters en afgeschermde connectoren en kabels.

 

Dat mag je er ook wel bij verwachten bij zo’n aankoop. 

Bedankt voor je reactie, maar ik bedoel of de bij de antenne meegeleverde kabel ook in de tv ontvanger van Digitenne  past

Reputatie 7
Badge +28

Ja. Daar kun je vanuit gaan. Er zit een f-connector aan. 

Ik heb de digitenne besteld met de binnen: buitenantenne, maar niet het kastje maar de card. Krijgt de antenne dan wel de nodige voeding?

Reputatie 7
Badge +28

Jazeker @Phrontes ,

In het installatiepakket zit ook een power-supply. (Ik heb het hier thuis ook werkend via het CI+-module.) 

Hallo,

Ik heb sindskort ook digitenne met V6 antenne.Kan deze in weer en wind gemonteerd worden?

 

Reputatie 7
Badge +28

Ja @MarcoHol ,

Dat kan. Er is zelfs een speciale montagebeugel beschikbaar. 
https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/tv/digitenne/

En ook een goede kabel van tien meter lang.Â