Goedemorgen,
Daar ik nog steeds maar 8mb upload snelheid heb en er geen zicht is op verbetering heb ik mijn abonnement op moeten zeggen. Wat mij al die tijd tegen hield was dat ik mijn emailadres kwijt zou raken. Ik heb diverse keren contact met KPN gehad om een email only abonnement aan te vragen. In eerste instantie werd verteld dat ik dit aan moest vragen voor dat ik mijn abonnement op zeg. Toen werd er weer verteld dat ik mijn emailadres 7 maanden houd en dan pas een email only abonnement aan kan vragen. Vorige week nogmaals gebeld en gevraagd of alles nu goed ging toen werd gezegd dat het nu geregeld ging worden en ik een bevestiging zou krijgen. Helaas is die bevestiging nog niet aangekomen… Vandaag nogmaals gebeld en toen werd er verteld dat dat pas kan over 7 maanden als mijn emailadres echt ophoudt te bestaan :-( Inmiddels hang ik al weer 3 kwartier aan de telefoon en heb nog geen duidelijk antwoord.
Wie kan mij zeggen hoe ik nu echt mijn emailadres niet kwijt ga raken
Beste antwoord door Noordzee
Bekijk origineel