Vraag

sommige e mails worden niet door mij ontvangen

  • 22 November 2019
  • 12 reacties
  • 2105 keer bekeken

sinds 2 weken komen er veel minder mails binnen en mis ik ook bepaalde mailtjes die mij zijn gestuurd. Ik heb alle instellingen gecontroleerd, e mails worden niet automatisch doorgestuurd, Het is begonnen sinds de nieuwe webmail bij mij werd geintroduceerd. De helpdesk weet ook niet hoe het komt. (heb ze al 4x gebeld en 1x mee laten kijken in mijn account). Herkent iemand dit probleem en wat kan ik proberen om het weer op te lossen?


12 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@nahoj Bedankt voor je reactie en welkom op ons Forum! Vervelend dat mijn collega's niet hebben kunnen helpen met de e-mail instellingen. 
Om een beeld te krijgen van de situatie heb ik wat meer informatie van je nodig. Eventueel ook als mensen met verstand van e-mail issues meelezen is dit handig. 

  • Ontvang je bepaalde mailtjes niet in de webmail?
  • Is het één specifieke afzender of zijn het er meerdere, hebben ze iets gemeen met elkaar.
  • Kan jij wel naar hen mailen?
  • Welke melding krijgt de verzender als zij jou mailen, één foutcode of lijkt hij gewoon verzonden. 
  • Zijn er verder problemen met je webmail?

Graag hoor ik van je. 

Ik ontvang veel mailtjes niet meer. KPN reset mailtjes wel. Ik kan wel mail versturen en die komt ook aan. Als ik mijn mail door laat sturen naar mijn g mail adres zie ik welke mails ik mislooo

Reputatie 7
Badge +17

@nahoj , kan jij voor mij controleren of je niet meerdere Mappen hebt met dezelfde naam ‘Postvak IN' of Verzonden Items’. Vouw de mapjes links uit en controleer dit even. We zien namelijk veel dat klanten meerdere ‘dezelfde’ mapjes hebben waar de ene keer mails worden ontvangen in map 1 en de volgende keer in map 2. 

 

Graag hoor ik van je. 

Nee ik heb dit geprobeerd en ik heb niet meerdere mapjes. Heb je nog andere suggesties?

Reputatie 7
Badge +17

@nahoj Bedankt voor je reactie, ik leg het even voor bij één van mijn collega's. Ik kom vandaag nog bij je terug.

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Reputatie 7
Badge +9

@nahoj Op het forum mbt de nieuwe webmail kan je heel veel lezen over de nieuwe webmail versie. Misschien kan je hiermee uit de voeten.

Link topic nieuwe webmail KPN

Heb je ook al in je Spam folder gekeken? 

Ik heb mijn gegevens ingevuld in mijn profiel

Reputatie 7
Badge +17

@nahoj Excuses voor de late reactie.

Ik neem aan dat je een regel hebt ingesteld om (alle) mails door te sturen naar Gmail, klopt dit?
Als dit wel zo is, dan moeten de mails ergens te vinden zijn in de webmail. De mails kunnen namelijk pas worden doorgestuurd als ze binnen zijn gekomen op de webmail.
Gek dat jij en mijn collega's de mails vooralsnog niet kunnen traceren. Het kan eventueel te maken hebben met een spamfilter. @Dennis ABD Kan jij eens met me meekijken? 

Reputatie 7
Badge +7

Dat kan ik. Ik heb dan de volgende gegevens nodig. Afzender adres van de verzonden mails die niet aangekomen zijn (recent) en het adres waar het aan verzonden is. @nahoj post deze data niet publiek, maar PM ze aan een moderator. Zij zorgen dan dat het bij mij terecht komt.

Hoe kan ik de gegevens naar de moderator sturen? Heeft die een mailadres?

Reputatie 7
Badge +7

Misschien makkelijker om de info naar abuse@kpn.com te sturen. Als je dat ter attentie van mij doet weet ik waar het over gaat en pak ik het meteen op :)

Reputatie 7
Badge +17

@nahoj Ja kan altijd je gegevens toevoegen aan je eigen profiel, deze informatie is alleen inzichtelijk voor ons (moderators). Je kan ook een profiel van een moderator open klikken (door op de naam te klikken) en een privé bericht te sturen. 

Reageer