Vraag

KPN bestelling wordt niet afgehandeld

  • 17 August 2023
  • 12 reacties
  • 72 keer bekeken

In April heb ik aanvullende apparatuur besteld en oude apparatuur terug gestuurd, maar daar ik gebruik maak van het meest geavanceerde product van KPN loopt de order dan vast, de moderator kan zien dat er al een heel proces heeft plaatsgevonden. Echter staat de bestelstatus nog steeds niet op afgehandeld, wellicht kan een moderator mij hierbij helpen daar het de telefonische afdeling maar niet lukt. Het meest bedroevende van het verhaal is dat het gewoon een terugkerend probleem is, maar tja wie wil er dan ook gedurende enkele maanden per jaar het meest geavanceerde product van KPN afnemen….

Voor wie er in is geïnteresseerd, dit staaltje hightech noemt men Digitenne, een product bijzonder geschikt voor het camping seizoen.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi @TomB., ik denk graag mee. 

Even voor de duidelijkheid, jij hebt in April apparatuur besteld en dat si nog niet geleverd? En gaat het hier om een Digitenne kastje, of ook om eventueel gekochte apparatuur? 

Ik hoor graag van je. 

Hi @TomB., ik denk graag mee. 

Even voor de duidelijkheid, jij hebt in April apparatuur besteld en dat si nog niet geleverd? En gaat het hier om een Digitenne kastje, of ook om eventueel gekochte apparatuur? 

Ik hoor graag van je. 

Beste Alex,

alles is geleverd, echter blijft de order hangen als niet afgehandeld.

Reputatie 7
Badge +24

Duidelijk, de DIgitenne is wel ontvangen maar werkt dus niet. 

Ik ga hier werk van maken om te zorgen dat deze order wordt afgehandeld. Ik verwacht dat dit uiterlijk begin volgende week rond, maar hopelijk vrijdag. 

Alex

Duidelijk, de DIgitenne is wel ontvangen maar werkt dus niet. 

Ik ga hier werk van maken om te zorgen dat deze order wordt afgehandeld. Ik verwacht dat dit uiterlijk begin volgende week rond, maar hopelijk vrijdag. 

Alex, 

na heel veel gezeik en gezever werkt de Digitenne intussen ook (iets met een paar oudere KPN collega’s die het systeem nog wel kenden, echter blijft in de bestelling status de bestelling open staan. Dus kan er niks worden aangepast, iets wat ik binnen korte termijn wel wilde gaan doen, daar het camping seizoen zijn einde begint te naderen. En kan ik me na deze ellende vast verheugen op de ellende die dan in april weer gaat beginnen… of is dat het optimale genot van dat premium abonnement??

Reputatie 7
Badge +24

Zeker niet, ik ben voor je bezig om die order gesloten te krijgen! 

 

Reputatie 7
Badge +24

HI @TomB., ik heb bericht gekregen dat dit nu zou moeten werken. Zou je dit willen bevestigen?

Beste Alex, 

Het is inderdaad gelukt, mijn dank en tot volgend camping seizoen.

Nou Alex,

het is weer fantastisch opgelost, nou klopt de factuur weer niet ivm sluiten van de openstaande order die wel correct gefactureerd werd en worden de kortingen weer niet correct doorgevoerd. Denk dat jouw werkgever het persoonlijke contact met de klantenservice ziet als de premium beleving van de abonnees, deze klant denkt daar iets anders over.

Reputatie 7
Badge +18

Hi @TomB.! Alex is er even niet, dus ik neem het tijdelijk van hem over.

Niet de bedoeling dat de factuur nu niet klopt. Je hebt het over een korting, ik zie in mijn systeem dat je op donderdag ook gebeld hebt en dat mijn collega iets over de Combivoordeel korting heeft genoteerd. 
Is het hiermee ook opgelost? Als dat de korting is die mist en de Combivoordeel korting is nog niet rond, lukt het je dan om een aanmelding voor combivoordeel te doen? 

Zo niet, of mocht het om een andere korting gaan, laat het dan gerust weten! 

 

Hi @TomB.! Alex is er even niet, dus ik neem het tijdelijk van hem over.

Niet de bedoeling dat de factuur nu niet klopt. Je hebt het over een korting, ik zie in mijn systeem dat je op donderdag ook gebeld hebt en dat mijn collega iets over de Combivoordeel korting heeft genoteerd. 
Is het hiermee ook opgelost? Als dat de korting is die mist en de Combivoordeel korting is nog niet rond, lukt het je dan om een aanmelding voor combivoordeel te doen? 

Zo niet, of mocht het om een andere korting gaan, laat het dan gerust weten! 

 Beste Sanne,

Ik kan nou al zeggen dat het nog steeds niet klopt, en opnieuw aanmelden voor de korting werkt niet.

Reputatie 7
Badge +24

Hi Tom, 

Ik zie echter dat de korting wel klopt. Een korte samenvatting: 

Op je thuisabonnement de korting van € 5.-

Op mobiele nummer eindigend op 557 de korting van € 7,50

Op mobiele nummer eindigend op 506 de korting van € 2,50

Zie ik iets over het hoofd?  

Hi Tom, 

Ik zie echter dat de korting wel klopt. Een korte samenvatting: 

Op je thuisabonnement de korting van € 5.-

Op mobiele nummer eindigend op 557 de korting van € 7,50

Op mobiele nummer eindigend op 506 de korting van € 2,50

Zie ik iets over het hoofd?  

Alex, Je ziet inderdaad iets over het hoofd. Korting pluspakket namelijk (Combineer je Internet, TV en Mobiel met een entertainmentdienst? Dan ontvang je elke maand gratis het Pluspakket) . Alleen is intussen de complete casus al geëscaleerd, want ben een beetje klaar met het jaarlijkse terug kerende circus genaamd KPN abonnement ellende of wat sommige zien als die premium beleving. Men heeft intussen geconstateerd dat er wat steken zijn gemist en dat het absoluut geen schoonheidsprijs verdient, iets wat nog zacht is uitgedrukt.