De KPN i-tv app werkt enkel met Google Chromecast en niet met Apple AirPlay.
valt me op dat hier al jaren om word gevraagd en KPN hier dus duidelijk helemaal niets mee doet.
Hoe is het mogelijk dat KPN, die zichzelf toch wel een hele jongen vind op innovatie gebied, niet in staat is om dit te fixen!
minachting richting klanten of grote vriend van Google want de chromecast kunnen ze blijkbaar wel inpassen in de appp.
Doe hier nu eens iets aan KPN, mensen vragen hier niet voor niets om!!
Beantwoord
iTV app i.c.m. Apple airplay
Beste antwoord door Paul van KPN
Hoi @sabouma (en de rest). Toen de nieuwe iTV app werd gebouwd is er gekozen om (sowieso in de eerste instantie) Chromecast te gaan ondersteunen, puur omdat we daarmee een veel grotere groep klanten zouden helpen. Ik weet dat de wens van klanten om Airplay te ondersteunen ook bij de ontwikkelaars bekend is, maar uiteindelijk is dat, voor zover ik weet, nog niet in ontwikkeling. Uiteindelijk komt het erop neer dat andere functies/verbeteringen meer prioriteit krijgen op dit moment. Het is dus niet zozeer een kwestie van "in staat zijn op dit te fixen", maar meer een prioriteitenkwestie. Mensen vragen namelijk om heel veel dingen...
Dit is best interessant. Ik ben benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen.
Ik heb een iPhone waar de app prima op werkt, en een Sony tv (waar dus Chromecast in gebouwd zit). Airplay zou wat dat betreft niet interessant voor mij zijn denk ik (of ik zie wat over het hoofd).
Ik verwacht ondersteuning van Airplay in de iTV app niet binnen afzienbare tijd. Op de middellange termijn durf ik niet te zeggen.
Bekijk origineelAirPlay 2 is niet langer gebonden aan een AppleTV device, afgelopen week heeft Apple aangekondigd dat TV's van Samsung, LG, Sony en het in Nederland onbekende Vizio allemaal AirPlay 2 gaan ondersteunen.
Dit is best interessant. Ik ben benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen.
De vraag zou eigenlijk gesteld moeten worden; hoeveel iOS devices maken gebruik van de KPN TV app? Want de vraag wordt vaak gesteld door iOS gebruikers.
Ik heb een iPhone waar de app prima op werkt, en een Sony tv (waar dus Chromecast in gebouwd zit). Airplay zou wat dat betreft niet interessant voor mij zijn denk ik (of ik zie wat over het hoofd).
Ik verwacht ondersteuning van Airplay in de iTV app niet binnen afzienbare tijd. Op de middellange termijn durf ik niet te zeggen.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.