Vraag

Abonnement vraag 200/200 hussel

  • 7 March 2020
  • 9 reacties
  • 103 keer bekeken

Momenteel heb ik Compleet 2xtv 100/10 pluspakket compleet.

Beide mobielen telefoons zijn compleet (pakket)

Kan ik dit omzetten na TV 2x  200/200 pluspakket hussel eerste 6 maanden € 41,99 en daarna € 66,99 per maand. Dat is maar 4,49 meer dan nu. 

En 1 van de mobiele telefoons omzetten na hussel met 5 GB voor € 17,50 per maand (is maar 1,60 per maand meer dan nu. (maar nu 2GB)

Ik hoor graag wat mogelijk is, alvast mijn hartelijke dank,

Joop

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Ik weet niet waarom en hoe, maar ik heb een paar als nieuwkomer gemaakt.

mijn excuus.

Dit is mijn vraag. 

 

Misschien omdat ik nu met de nieuwe Edge werkt.

Chrome had ineens een super probleem en daarna overstapt op de Edge en sinds een week de nieuwe Edge (blauw groen symbeel nu).

Werkt wel heel erg goed en stabiel moet ik zeggen.

 

Reputatie 7
Badge +24

Hoi 2011 Joop, welkom op het forum. :sweat_smile:

Op de vraag of dit kan? Ja, dit kan zeker. Kijk wel goed naar wat je uiteindelijk kosten zullen zijn als je op Hussel overstapt. Bijvoorbeeld als je nu Spotify inbegrepen hebt in je abonnement. Ook krijg je bij Hussel niet meer een gratis zenderpakket als voordeel, maar € 5.- Entertainmentkorting. 

Bij de overstap van mobiel naar Hussel zal er geen verdubbeling meer plaatsvinden van je bundel. Jij hebt je profiel niet ingevuld, ik kan dus niet goed zien wat je nu precies bij ons afneemt. 

Reputatie 7
Badge +20

Beste Alex, het is mijn ticket.

Er ging iets mis met inloggen met nieuwe Edge.

Ik heb geen Spotify en geen vaste telefoon.

Ik denk dat mijn gegevens wel bekend zijn.

Ik hoor het graag, hoe ik het moet doen en of ik dan ook de korting krijg.

Mijn dank is groot. 

Reputatie 7
Badge +24

U krijgt waarschijnlijk geen korting de eerste 6 maanden. Dat is alleen voor nieuwe klanten. U rekent hier met 25 euro korting per maand. Waar haalt u dat zo vandaan? Want dat is zelfs voor nieuwe klanten behoorlijk veel.

Reputatie 7
Badge +24

Ik wist dat jij het was, vandaar de smiley achter 'Welkom op het forum’. ;)

De gegevens heb ik niet, die staan niet in je profiel. Het makkelijkste is om dit via Mijn KPN te doen. Dan zie je precies wat het verschil is tussen je huidige en nieuwe pakket voordat je het daadwerkelijk doorvoert. Die korting is inderdaad voor nieuwe klanten, die zul jij ook niet zien in Mijn KPN. 

Reputatie 7
Badge +20

Eigenlijk best jammer. 

Als ik nu overstap op Ziggo en een jaar later terug na KPN, dan krijg je de korting wel.

Alleen de opnames ben je dan kwijt en dat vind ik echt heel erg jammer.

Ik denk dat ik het voorlopig bij het oude laat. 

€ 62,50 en 2 x 2 GB (compleet) voor ongeveer € 16,-- elk per maand.

Vooral die 2 GB had ik verleden jaar een probleem mee, toen ik Jos in Duitsland wilde zien finishen en ik was helaas niet thuis.

Vandaar dat ik aan 5 GB elk dacht. 

En glasvezel nu 100/10 na 200/200 leek mij ook wel wat.

Maar ik begrijp het, ik ken de regels.

:relaxed:

Reputatie 7
Badge +20

Hoi Nick 83:

Zoals je ziet, normaal € 66,99 per maand en eerste 6 maanden € 41,99 per maand.

Eenmalig € 25,-- vervalt natuurlijk. 

Als ik ook eerste 6 maanden € 41,99 kan krijgen, dan stap ik over.

Anders laat ik het voorlopig zoals het is. 

 

Jouw keuze

Internet (200/200) FTTH glasvezel to the home)

Actie 6 mnd 50,00 25,00

Televisie (2 decodes en opname ga ik vanuit)  

15,00

Extra's (2) (pluspakket)

6,99

Entertainmentvoordeel

-5,00

Totaal eerste 6 maanden

41,99

Daarna per maand

66,99

Eenmalig

25,00

Reputatie 7
Badge +24

Die opnames bent u na een jaar toch wel kwijt, want die worden nooit langer dan een jaar bewaard volgens mij...

Reputatie 7
Badge +20

Klopt, na een jaar zijn de opnames weg, maar meestal hebben wij ze dan al gezien en verwijderd.

200 uur is voor ons voldoende hebben we gemerkt.

Jammer dat ik geen korting voor de eerste 6 maanden krijg. 

Wie weet is er iets anders mogelijk, ga het binnenkort bekijken. 

Ik blijf zo wie zo bij KPN.