Beantwoord

Adapter Experia V10 kapot

  • 25 January 2019
  • 3 reacties
  • 915 keer bekeken

Badge
Nadat de stroom kort was uitgezet wegens werkzaamheden, bleek de adapter van de Experia V10 kapot te zijn toen de stroom weer was/werd ingeschakeld.
Gevolg: geen telefoon, geen wifi, geen internet etc...
Er zit nu tijdelijk een universele adapter in (kosten: € 32), omdat ik uiteraard snel weer bereikbaar wilde zijn.
Maar ik wil graag de echte adapter die hoort bij de Experia V10.
De KPN-winkel in mijn woonplaats kon mij daaraan niet helpen, en adviseerde om contact op te nemen met de KPN Klantenservice.
icon

Beste antwoord door Susan_ 25 January 2019, 21:00

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond Loeskpn, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Oh, dat is natuurlijk nooit fijn! Ik begrijp dat je snel weer bereikbaar wil zijn, fijn dat dit ook gelukt is! Om de juiste adapter op te sturen, heb ik wel je adresgegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel kunnen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Dan help ik je zo snel mogelijk aan een nieuwe, originele, adapter voor jouw V10!
Badge
Bedankt Susan. Gegevens heb ik ingevuld.
Reputatie 7
Badge +21
@Loeskpn top, lekker snel! Een nieuwe adapter is inmiddels aangevraagd en komt jouw kant op 😉 Zonder kosten uiteraard!

Reageer