Vraag

Afgesloten abonnement nog steeds niet actief

  • 5 September 2023
  • 3 reacties
  • 41 keer bekeken

Beste KPN,

Op 31 mei heb ik door jullie een abonnement aangesmeerd gekregen met 6 maanden actiekorting inclusief Glasvezel en nieuwe modems. Ik ben nu 3 maanden verder en heb nog geen Glasvezel, nieuwe modems en betaal nog steeds mijn oude bedrag. Nu heb ik meerdere malen contact gezocht om dit vraagstuk op te lossen, maar kunnen jullie niks voor mij doen.

Ik vind dit zo raar! Jullie smeren mijn een abonnement aan die jullie niet waar kunnen maken en zit ik hieraan vast zonder de korting. Daarnaast is nog het allerergste dat jullie aangeven dat het probleem bij KPN netwerk ligt en jullie niet weten wanneer dit opgelost wordt. Kortom: mijn abonnement is niks waard en kan ik niet meer aanpassen. De wijze waarop ik ben geholpen laat ook te wensen over.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Maartenr1, welkom op ons forum. 

Wat een naar verhaal, aansmeren is een vies woord. Ik begrijp dat je over bent gestapt naar een glasvezelabonnement met een korting die je niet hebt gekregen. Hieruit maak ik uit dat je al bij ons zat met een abonnement, klopt dit? 

Ik hoor graag van je. 

 

Ja dat klopt! Maar het vervelende is dat ik mijn een abonnement heb verlengd, maar deze nu op zijn vroegst in januari actief. 
Bij afsluiting is dit nooit gemeld en werd er aangegeven dat alles binnen een maand actief was. 

Reputatie 7
Badge +24

Ik kan ook voor je kijken wat ik van onze kant zie, ik ben echter bang dat ook wij zullen moeten wachten tot KPN Netwerk klaar is. 

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
Â