Beantwoord

Afgesloten door Vodafone

  • 7 April 2021
  • 7 reacties
  • 52 keer bekeken

 Vodefone heb me afgesloten lk kan niet me medicijnen niet door geven

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 8 April 2021, 11:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +7

 Vodefone heb me afgesloten lk kan niet me medicijnen niet door geven

  1. Een discussie (“thread”) vervuilen met een niet aan het onderwerp gerelateerde vraag is niet de bedoeling. Je moet een eigen onderwerp (“topic”) aanmaken.
  2. Je zit op een KPN forum, niet bij Vodafone. Dus waarom denk je hier de oplossing te vinden?
Reputatie 7
Badge +20

Hi @simonbj81, je bent op het KPN forum beland, dus we kunnen je hier niet helpen met een Vodafone abonnement. Ik hoop dat je inmiddels via de klantenservice van Vodafone verder bent geholpen!

Ik kreeg van de giro bericht dat de Vodafone geld van mijn rekening wil afhalen en ik betaalt ook nog wel KPN mobiel

 

Admin: bericht verplaatst naar ander topic

Reputatie 6
Badge +8

Ik kreeg van de giro bericht dat de Vodafone geld van mijn rekening wil afhalen en ik betaalt ook nog wel KPN mobiel

Dit heeft niets met bovenstaande te maken.

 

Bovendien is het kinderlijk eenvoudig om een betaling die via een incasso gedaan is te storneren. En bel dan eens met die toko. 

Voor mij is het enkel de mobiel die geblokkeerd is en daar is door KPN aan mee gewerkt dus is het zo dat ik de KPN en Vodafone moet betalen

Ik ben al jaren lid van KPN en ik begrijp niet dat de KPN me laten vallen er bemoeide te veel mensen er

mee en dat alles geeft mijn nu de problemen sorry

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @simonbj81,

Zou je iets meer toelichting willen geven wat er exact aan de hand is? Vodafone staat los van KPN dus op dit moment begrijp ik niet helemaal hoe de vork in de steel steekt. Heb je een abonnement bij Vodafone afgesloten en óók bij KPN? Of zit het anders?

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren. Dan kijk ik even met je mee!