Vraag

Experia Box | Chromebook werkt niet goed op de Wifi

  • 24 March 2020
  • 6 reacties
  • 137 keer bekeken

wij hebben nog een modem uit 2007

wordt het geen tijd dat deze eens vernieuwd wordt

ik kan mijn chromebook alleen met de wifi verbinden als ik naast de modem ga zitten en dat is bij ons in de gang op de trap

dat kan toch niet de bedoeling zijn?

 


6 reacties

Reputatie 2
Badge

Hoi,

 

dat is lastig ja.

Zorg dat je NAPW en klantnummer in je profiel staan dan kunnen ze sneller kijken.

 

Ik lees veel dat KPN geen modem's vervangt welke niet stuk zijn.

Echter lijkt het mij dat als je klachten hebt ze hier wel iets mee kunnen? (dat is aan KPN).

Ik weet niet welk type je nu hebt?

 

Mijn mening is ook dat 2007 erg oud is, ook beveiligingstechnisch lijkt het mij dat hier geen updates meer voor zijn, Dit zou ook zorgelijk zijn. Let wel ik weet dus niet zeker of dit zo is.

 

Martijn

 

edit: een v8 zie ik. volgens mij moeten die prima werken.

zoals onderstaande: doen andere apparaten het wel goed?

 

Doen andere apparaten het wel goed op die wifi ?

ja alle app doen het   alleen chromebook niet

heb na heeeel veeeel zoeken een o800 nummer gevonden en gebeld met hulpdesk

ze gaan een versterker sturen en   na goedkeuring een ander modem want 

hij denk dat een V8 de moderne techniek niet aankan

we wachten het even af

dank voor je reactie

 

Hallo @marjan schoon , met een USB<->LAN-interface kun je je Chromebook ook bekabeld op het modem aansluiten.

 

Reputatie 7
Badge +13

@marjan schoon welkom op het KPN Forum :-) . Sorry dat ik niet eerder kon reageren maar het is erg druk op het moment. Ik zie dat je al wat tips hebt gekregen en dat er contact is geweest met de Klantenservice. Heb je de versterker al binnen? Als ik je nog ergens bij kan helpen dan doe ik dat graag. Zou je dan wel je profiel kunnen aanvullen? Dan kan ik meteen voor je aan de slag! 

Reputatie 7
Badge +13

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Reageer