Vraag

Experia glasvezel aansluiten

  • 3 December 2019
  • 4 reacties
  • 841 keer bekeken

Hi, ik heb vandaag de experia box gekregen en probeer deze aan te sluiten op glasvezel maar zie er helemaal aansluiting op het aansluitpunt.

Is deze voldoende of mist er nog wat:

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 3
Badge +2

@ChrisPieters70 

Op het plaatje zie ik een FTU, hier behoord een NT op geplaatst te worden, en de NT moet dan weer aangesloten worden op de experiabox.

Waarschijnlijk een "ZTE ZXHN F3100” NT (google maar voor een plaatje), deze word meestal door een KPN of KPN NetwerkNL monteur aangesloten, staat er toevalig nog een monteur gepland om langs te komen?

Hallo @ChrisPieters70 , als je een glasvezelabo hebt afgesloten mag alleen een monteur dat aansluiten en neemt daarvoor de benodigde spullen mee.

 

Reputatie 7
Badge +15

@ChrisPieters70 Welkom op het forum. Ik zie dat je voor een groot deel al bent geholpen door @Zeonz en @Jan-D. Zou je voor mij je forumprofiel nog willen aanvullen? Dan ga ik voor je kijken hoe het zit met de monteur. 

Reputatie 7
Badge +15

@ChrisPieters70 Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!