Vraag

Experia wifi verbindingsprobleem macbook

  • 4 May 2020
  • 6 reacties
  • 67 keer bekeken

Mijn MacBook maakt geen verbinding met WiFi, ondanks dat het netwerk wel zichtbaar is.

er wordt tevens gevraagd om een WiFi wachtwoord, maar maakt vervolgens geen verbinding (en ja 100% verzekerd dat het het juiste wachtwoord is)

KPN kunnen jullie mij hierin helpen?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Dennis1977, welkom! Begrijp ik dat je met andere apparaten geen problemen met de wifi ervaart? Ik zie dat je inmiddels ook een ander topic gevonden had over dezelfde problematiek. Heb jij de Experia Wifi's al eens gereset? 

@Marcia_ wat leuk eindelijk een reactie. Alles al zelf geprobeerd uit te dokteren...helaas nog steeds dezelfde problemen. De fout zit vooral in de instellingen nu we een WiFi versterker hebben.

netwerk zichtbaar soms verbinding….soms tijden niet zonder dat ik fysiek qua locatie verander met de laptop.

echt strange!! En wordt er niet vrolijk van 

Reputatie 7
Badge +30

Ja, die liet even op zich wachten! Het is behoorlijk druk, helaas. Wat bijzonder dat je hier tegenaan blijft lopen.. Heb je de mogelijkheid om de Macbook bekabeld aan te sluiten? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik aan onze kant ook eens mee. Met andere apparaten ervaar je geen problemen?

@Marcia_ Alleen de 4K tv ontvanger doet het af en toe niet op Netflix. Ook deze problemen zijn sinds de kpn WiFi versterkers.

 

overige app idd geen problemen 

bekabeling van de Mac lukt helaas niet 

Reputatie 7
Badge +30

Heb je Netflix dan echt via de ontvanger geopend of via de smart tv? Ik zou adviseren om de Experia Wifi's eens helemaal herinstalleren door ze te ontkoppelen, de Experiaa Box te resetten, de Experia Wifi's te resetten en dan alles te herinstalleren. Daarna ook nog even ‘netwerk vergeten’ op de Macbook voordat je opnieuw verbinding maakt. Het is even een werkje, maar dit is ook niet ideaal natuurlijk.

Reputatie 7
Badge +30

Is het nog gelukt, @Dennis1977? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het dan gerust weten.