Vraag

geen bevestiging van bestelling

  • 1 December 2020
  • 1 reactie
  • 22 keer bekeken

Hallo, ik heb twee dagen geleden een bestelling gedaan voor KPN Thuis. Het betreft het overstappen van provider. Hierdoor kan ik ook nog geen KPN id koppelen om de bestelstatus te controleren. Maar hiervoor heb ik nog geen bevestiging ontvangen. Kunnen jullie mij hier de status van aangeven?

 

Admin: topic verplaatst naar juiste board


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 4
Badge +5

Hoi @QVTran, welkom op het forum! Ik kan je hier zeker mee helpen. Het kan soms wel een paar dagen duren voordat een order goed doorloopt. Er is op 02-12-2020 een orderbevestiging verstuurd. Ik zie dat het pakket in zal gaan op 05-01-2021. Die dag komt er tussen 12:00 en 14:00 een monteur langs. Ik heb de orderbevestiging nogmaals nagestuurd! Gaat het verder lukken zo?