Beantwoord

Geen factuur meer als bijlage

  • 12 April 2021
  • 9 reacties
  • 184 keer bekeken

Het is zeer irritant dat ik geen *.pdf  krijg van mijn factuur.

Dit gaat jaren goed en nu ineens allemaal keuze opties.

Stop met die onzin. stuur mij gewoon elke maand een pdf file

 

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 15 April 2021, 11:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Piet471, als je altijd gewend was de factuur in de bijlage te ontvangen, snap ik dat 't wennen is dat dat nu niet meer zo is. 

De factuur wordt inderdaad sinds kort niet meer per mail meegestuurd. Dit is veranderd in verband met veiligheid van je gegevens en privacy. Op de factuur staan allerlei persoonlijke gegevens, zo minimaliseren we de kans dat dit in handen van anderen valt. Je krijgt natuurlijk wel elke maand een seintje wanneer de nieuwe factuur er is. Door in te loggen op MijnKPN kan je meteen bij je facturen, abonnement en gegevens.

Reputatie 7
Badge +24

Via Twitter kun je regelen dat je de factuur gewoon per mail blijft ontvangen.

 

Badge +19

Ik vraag me dan af waarom zou je dat nou toch willen?

Reputatie 7
Badge +24

Zie ook mijn relaas in dit topic:

https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/voor-wiens-privacy-worden-facturen-niet-meer-bijgesloten-537310?postid=1286513#post1286513

Reputatie 7
Badge +24

Ik vraag me dan af waarom zou je dat nou toch willen?

Wat bedoel je? Wat zou willen?

Badge +19

@Nick83 een factuur in pdf! Zakelijk snap ik dat je die wil maar consument doen er niks mee. 

Reputatie 7
Badge +24

@Nick83 een factuur in pdf! 

Omdat da handiger is dan .doc of .jpg 😉

Badge +19

Fijne vent😂 ik zat me meer af te vragen of mensen zo'n factuur echt nog uitprinten en in een map stoppen.

Reputatie 7
Badge +24

Fijne vent😂 ik zat me meer af te vragen of mensen zo'n factuur echt nog uitprinten en in een map stoppen.

Nee, da doe ik niet meer. Alles in de putter.