Beantwoord

Geen internet op gastnetwerk

  • 17 June 2020
  • 4 reacties
  • 125 keer bekeken

Ik lees elders op het forum dat Xperia V10 icm snel internet buitengebied er voor zorgt dat er op het guestnetwerk geen internet toegang meer is. Dit probleem heb ik ook. Er zou een update van de software komen. Maar de versie die ik heb  V1.01.00T03.7V3 is kennelijk al de laatste versie:  V1.01.00T03.7V3. Enig idee of en wanneer er nog eenupdate komt?

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Paul van KPN 27 June 2020, 11:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Badge +19

Misschien kan je wifi de wifimanager https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login aan 2 experia wifi’s komen. Dan heb je weer een gastennetwerk:wink:

Hallo, ik heb het zelfde, we hebben een 4g ontvanger ter ondersteuning van  de snlehied , maar het gastnetwerk heeft geen internet toegang.

 

Reputatie 7
Badge +25

Hi all, ik zal nog eens navragen wat de status is van die software update. Kan zijn dat corona voor vertraging heeft gezorgd, maar ik weet het niet zeker. Ik kom er z.s.m. op terug.

Reputatie 7
Badge +25

Update: de software die je nodig hebt is 3.8 om het gastnetwerk te laten werken indien je SIB hebt. Die software zal nog intern getest moeten gaan worden, en dat zal binnenkort gaan starten. Afhankelijk daarvan zal de update beschikbaar komen. Dus ik heb nog geen data of iets dergelijks omdat er nog te veel variabelen zijn.