Vraag

Geen internetaansluiting sinds december

  • 11 March 2020
  • 5 reacties
  • 98 keer bekeken

Ik wil graag eindelijk aangesloten worden op internet.
Sinds december woon ik in mijn nieuwe woning en de glasvezelaansluiting is nog steeds niet gereed, ondanks dat de kabel er wel al ligt. 
Het zou per 1 december in orde moeten zijn en nu zitten we bijna in april.

Ik heb me de afgelopen maanden net aan gered door gebruik van internet op m'n werk. 
Vanaf volgende week ben ik genoodzaakt thuis te werken, om verdere verspreiding van corona te minimaliseren.
Alleen dat is een groot probleem nu omdat ik geen internetverbinding heb.

Ik ben ten einde raad en weet niet wat ik meer moet doen! Verscheidene keren is beloofd dat de internetaansluiting in orde gemaakt zou worden, maar telkens wordt dit afgezegd.

Ik snap dat jullie monopolie op de aansluiting hebben en dat ik daardoor een lage prioriteit heb, maar ik zou toch heel graag mijn baan kunnen blijven uitoefenen. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @wbutter, welkom! Mega vervelend dat je zo lang moet wachten, helemaal nu met Corona inderdaad! Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Stel je er vast op in dat ik ook niets voor je kan betekenen: in de meeste gevallen ligt dit namelijk bij KPN Netwerk NL. Dit is wel onderdeel van KPN, maar zij werken onafhankelijk. Ik ga in ieder geval mijn uiterste best voor je doen. Heb je geen noodpakket gekregen van ons?

Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? 

Ik heb m'n profiel aangevuld

Heb je geen noodpakket gekregen van ons?

Nee, dat heb ik niet helaas.

Hopelijk kun je iets voor me betekenen!

Reputatie 7
Badge +30

Loopt er wel al een aanvraag bij ons? Ik zie op jouw adres namelijk niets terug. Ben je misschien klant bij Telfort of XS4ALL? 

Er loopt wel al een tijd een aanvraag voor de aansluiting.
Maar voor internet zelf ben (of eigenlijk word) ik klant van XS4ALL. 

Reputatie 7

Hey @wbutter, Ai! Dan kunnen we momenteel hier nog niks inzien. XS4ALL is nog niet gemigreerd naar KPN. Op Bestel- en orderstatus van XS4ALL kun je jouw bestelling volgen. Heb je daarover nog vragen, raadpleeg dan spoedig de klantenservice.