Vraag

Het lukt niet om de afspraak met de monteur te verplaatsen

  • 9 December 2022
  • 9 reacties
  • 43 keer bekeken

Ik ben al een week bezig om te proberen om de datum van de monteur te verzetten. Via mijnKpnID  lukt het niet. Ook wanneer ik het telefonisch probeer wordt mij elke keer gezegd dat er geen data beschikbaar is en dat morgen er een nieuwe agenda met data is. Als ik het dan de dag erop weer telefonisch probeer krijg ik weer hetzelfde antwoord. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Badge +19

Dag @Vraag1982 er is een groot tekort aan monteurs vandaar dat de planning heel snel vol loopt.  Probeer de afspraak die er is te houden anders kan het zomaar volgend jaar worden.

Afspraak staat op 30 december en dan ben ik niet thuis. Eerste week van 2023 is voor mij geen probleem. 

Badge +19

En hier lukt het ook niet???

Dank voor je bericht!! Nee daar lukt het niet. Alle data zijn licht grijs en dus niet selecteerbaar. Ook telefonisch lukt het niet. Ik vind het zo lullig als monteur voor een dichte deur staat. Ik weet niet hoe ik iemand kan bereiken. 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Vraag1982 en welkom hier op ons forum!

Is het (als)nog gelukt om de afspraak met de monteur te verzetten? Als dat niet het geval is dan kijk ik graag of ik dit voor elkaar kan krijgen. Zou je voor mij dan je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan?

Hoi JanZ nee het is nog steeds niet gelukt. Profiel heb ik ingevuld. 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Vraag1982 en bedankt voor het invullen van je profiel!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat er op 6 januari tussen 10.00 en 12.00 een afspraak staat gepland met een monteur. Was je hiervan inmiddels op de hoogte?

Hoi JanZ,

ja na heel veel dagen bellen, heb ik iemand aan de lijn gehad en de afspraak kunnen verzetten. Volgens de man aan de lijn bleek het systeem problemen te hebben. 
 

bedankt voor je bericht. 
 

 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi JanZ,

ja na heel veel dagen bellen, heb ik iemand aan de lijn gehad en de afspraak kunnen verzetten. Volgens de man aan de lijn bleek het systeem problemen te hebben. 
 

bedankt voor je bericht. 
 

 

Geen punt hoor en bedankt voor de terugkoppeling @Vraag1982 :)

Indien nodig zitten wij hier voor je klaar mocht je ons nog nodig hebben!