Hoe kan ik KPN bereiken per telefoon, mail of chatten om een simpele wijziging door te geven?
Ik ben al een tijd op zoek op de website MijnKPN maar je wordt continue omgeleidt zonder dat je direct contact kan hebben. Dikke spijt dat ik ben overgestapt van Ziggo naar KPN!!
Heel simpele wijziging: de facturen van KPN gaan niet naar het mailadres dat ik heb ingesteld in mijn profiel op MijnKPN.
Beste antwoord door Henk2304
0800-0402, gratis.
Admin aanvulling:
Update: je kunt niet meer chatten met ons. Wil je ons bereiken heb je verschillende opties:
voor ‘spoed’ of zaken waarbij we jouw gegevens nodig hebben, kun je een belafspraak maken
op onze website vind je per onderwerp een antwoord op veel gestelde vragen per onderwerp
via Facebook of Twitter
in de kennisbank op het forum vind je veel artikelen over KPN producten
Hoi Henk, bedankt maar zelfde laken en pak. Ik kreeg een computer aan de lijn die op mijn vraag eenzelfde automatisch en verkeerd antwoord geeft. Daarna automatisch verbinding verbroken. Het lijkt of er geen mensen werken bij KPN.
Ik bel tegenwoordig nauwelijks meer met dat nummer, maar heb begrepen dat als je zegt dat je iemand wilt spreken dat dan ook gebeurt. En anders kun je 't beste ff je profielgegevens zoveel mogelijk aanvullen en wachten totdat een moderator zich hier meldt.
Klopt gedaan ingesproken met “ik wil een medewerker spreken” en pas toen werd ik doorverbonden. Heel erg moeizaam en zeker voor de meerderheid van klanten. Uiteindelijk ieman gesproken en er bleek nog andere database met mailadressen te zijn voor facturen. Is nu aangepast en hopelijk gaat de factuur volgende maand naar het juiste mailadres in MijnKPN.
Ik hoop dat nu is opgelost bij KPN in de administratie maar dat ga ik volgende maand pas zien als de factuur naar het juiste mailadres gaat. Ik heb uiteindelijk na bijna een halve dag ploeteren een vriendelijke en behulpzame medewerker gesproken.
Overigens heel erg bedankt voor jullie hulp en suggesties!
Ik heb bij meerdere grote bedrijven ervaren dat een mailwijziging niet zomaar wordt doorgezet in hun meerdere systemen of databases. Jammer dat ze zoveel barrières opwerpen om maar niemand te hoeven aannemen om klanten te woord te staan en te helpen. Kostenbesparing met uitleg klantenservice. Ook dit forum helpt de KPN hierbij. Wie is nu klant?
Die links zijn expres zo verborgen op de website omdat chats lang niet in alle gevallen worden aangeboden, zeker niet bij complexe problemen die via de chat erg lastig zijn op te lossen voor ons maar ook voor de klant zelf. Een nadeel hiervan kan dus ook zijn dat iemand deze link ook massaal deelt/ 'lekt' waardoor chat het opeens extreem drukt krijgt en alsnog in veel gevallen niet tot een oplossing kunnen komen.
Mijn verzoek is om de link te geven naar de servicepagina met productboom: service & contact, dan wordt daar vanzelf een chat link aangeboden als het nodig is.
Post kantoor kerk straat niet berijkbaar in ouderkerk aan de amstel niet telefoonniche berijkbaar al 4 DAGEN
Als ik het goed begrijp is dus de Gemakswinkel aan de Amstel in Ouderkerk aan de Amstel op Kerkstraat 29 niet goed telefonisch niet goed bereikbaar. Ik zou dan willen vragen of je kan vragen of zij contact op willen nemen met hun telefonie provider.
Als dit KPN is kan dat via: 0800-0402 uiteraard alleen te bellen door de eigenaar van dat adres zodat meteen gekeken kan worden wat er aan de hand zou kunnen zijn.
Thanks voor je berichtje. Bedankt. Duur geintje, zojuist geprobeerd, maar moet 15 min in de wacht staan. Echt super bijzonder dat dit niet gewoon met per mail of chat kan. Nu moet ik (1 euro per minuut) betalen om op te zeggen.
A
Anonymous
0 reacties
25 november 2022
Hallo @Eef1234 KPN is ook via Twitter en Facebook te bereiken.
voorbij belachelijk dat de chat functie niet meer bestaat. nu moet ik of een twitter of een facebook account aanmaken om contact te krijgen met een bedrijf. heel professioneel
Hi @Kharnath, je hebt nu contact met ons 🙂 Oók kan je bellen naar ons gratis nummer 0800 - 0402, een Twitter of Facebook account zijn dus niet noodzakelijk!
ik kan niet bellen telefoon is dood. sim past niet in oudere telefoons dus ik heb letterlijk niets
ik heb een nieuwe besteld. heb een fout gemaakt in de aanvraag want het was 12 uur s’nachts. kan dat nu niet veranderen want ik kan niet bellen. ik kan geen nieuwe sim aanvragen want daar heb ik een telefoon voor nodig
als jullie een werkende chat of mail hadden gehad had dit probleem zo opgelost geweest
ik hou niet van forums omdat dit open is voor iedereen. dus specifieke problemen kunnen zo niet opgelost worden
ik kan niet bellen telefoon is dood. sim past niet in oudere telefoons dus ik heb letterlijk niets
ik heb een nieuwe besteld. heb een fout gemaakt in de aanvraag want het was 12 uur s’nachts. kan dat nu niet veranderen want ik kan niet bellen. ik kan geen nieuwe sim aanvragen want daar heb ik een telefoon voor nodig
als jullie een werkende chat of mail hadden gehad had dit probleem zo opgelost geweest
ik hou niet van forums omdat dit open is voor iedereen. dus specifieke problemen kunnen zo niet opgelost worden
je kan gewoon een privegesprek starten mocht een moderator daarvoor openstaan
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.