Beantwoord

Hoge piep en warme Experiabox

  • 12 June 2020
  • 10 reacties
  • 260 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Goedemiddag KPN, mijn experiabox geeft sinds twee dagen een hoge pieptoen en wordt ook veel warmer dan normaal. Is het mogelijk om een nieuwe experiabox toegestuurd te krijgen? Dit is niet fijn en voelt niet safe.

Dank alvast!

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 17 June 2020, 12:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @RensFreriks

Welke Experia Box is dat? Ik heb het sterke vermoeden dat het de Experia Box v7 (ZXV10 H220N) is.

Deze staat bekend om veel problemen (hoge piep, wordt erg warm, behuizing verkleurt geel/bruin) en wordt daarom standaard altijd omgeruild door KPN voor een recenter model.

Bellen met KPN klantenservice is het snelst (0800 0402).

Hier op het forum is het erg druk. Wachttijd meerdere dagen.

Reputatie 1
Badge

Hallo @RBxx, het betreft de v10. 

Reputatie 7
Badge +21

Hi @RensFreriks de v10 staat daar niet om bekend, maar als je het niet vertrouwt moet je KPN zeker bellen. 

Hoi @RensFreriks . Dat is merkwaardig. Die v10 kent dit soort kwalen doorgaans niet.

Heb je al contact met de helpdesk gezocht? Mocht je het door mij willen laten afhandelen, laat het weten.

Reputatie 1
Badge

Hi @Erwin_ , Ben geen expert dus geen idee of de v10 deze kwalen niet heeft. Ik heb er wel last van. 😇. Als jij mij kunt helpen heel graag. Wat kun je voor mij doen? Een vervangend modem sturen?

Ik heb zojuist een verzoek gedaan aan mijn logistieke collega's.  Aangezien het weekend is begonnen verwacht ik begin volgende week een reactie. 

Als het goed is krijg jij dan ook een SMS met logistieke informatie.  

Reputatie 1
Badge

@Erwin_ Dank voor je snelle hulp! Super service!

Reputatie 1
Badge

@Erwin_ Heb nog niks gehoord van de logistieke afdeling. Jij toevallig al wel?

Hoi @RensFreriks . Ik zie dat een logistieke collega er mee bezig is. Zo te zien ging er iets fout. Ik wil voorstellen om nog even tot morgen te wachten. 

Mocht je morgenvroeg nog steeds geen SMS hebben ontvangen, laat het mij weten.

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.Â